SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Wajrak promuje „zielony” newsletter „Gazety Wyborczej”. „Ekologia to temat ponad podziałami politycznymi”

„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła newsletter ekologiczny, przygotowywany przez swoich dziennikarzy. Równocześnie też ruszyła oferta subskrypcyjna, pod nazwą „Klimat tworzą ludzie”. - Ekologia jest jednym z najważniejszych tematów w całej historii gazety - zapewnia Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.

Article

Newsletter ekologiczny tworzą m.in. Adam Wajrak, Dominika Wantuch, Monika Waluś, Aleksander Gurgul czy Michał Olszewski. Wajrak stał się też twarzą newsletterowej kampanii. - Każdy z nich zajmuje się inną tematyką i każdy ma inną wrażliwość. Dzięki temu chcemy pokazywać dramatyczny stan środowiska z różnych stron - tłumaczy Mateusz Szaniewski, kierownik marketingu subskrypcji Wyborcza.pl.

Cotygodniowy newsletter ma zawierać przegląd najważniejszych tekstów o ekologii z minionych siedmiu dni. Nowy newsletter ma być elementem projektu "Wyborcza na zielono" oraz kampanii redakcyjnej pod hasłem "Klimat tworzą ludzie". W ramach tejże kampanii ruszyła też oferta subskrypcji cyfrowych. Zakłada ona dostęp do treści w dwóch abonamentach: Podstawowym za 19,90 zł miesięcznie i Premium za 29,90 zł miesięcznie. Pierwszy miesiąc jest w obu przypadkach za darmo.

- Dla „Wyborczej” szeroko rozumiana ekologia jest jednym z najważniejszych tematów w całej historii gazety. To temat ponad podziałami politycznymi. Potwierdzają to sygnały płynące od naszych czytelników, którzy wyraźnie upominają się o większą obecność relacji o kryzysie klimatycznym, odpadach, smogu czy suszy. Newsletter ma im pomóc w sprawnym odnajdywaniu tych treści - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Na koniec maja br. subskrypcje cyfrowe „GW” miało wykupione 192 tys. użytkowników, o 22 tys. więcej niż na koniec ub.r.

Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 89 180 egz., o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adam Wajrak promuje „zielony” newsletter „Gazety Wyborczej”. „Ekologia to temat ponad podziałami politycznymi”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fredka
A Wajrak jakoś nie przykuwał się do zamku nad Notecią? Tam już się nie chroni przyrody? Tamten zameczek sowicie opłacono? Niech ekolog-hobbysta się nie wygłu;pia
23 1
odpowiedź
User
Jola
Jakie jest kierunkowe wykształcenia p. Adama uzasadniające jego nazywanie się "ekologiem"?
23 2
odpowiedź
User
Jaga
Przerost formy nad treścią. Lekkie pióro, ale braki w wykształceniu niestety.
16 2
odpowiedź
User
Adam
Czy ktoś z tego "zespołu" posiada wyższe wykształcenie przyrodnicze?
17 1
odpowiedź
User
pola
Dzieci czytają takie głuppoty a potem urządzają "strajki"
16 1
odpowiedź