SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gdańsk szuka agencji do kampanii reklamowej do turystów spoza Polski

Władze Gdańska planują kampanię promocyjną skierowaną do turystów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Danii, Norwegii i Szwecji. Przeznaczą na nią 500 tys. zł.

Gdańsk, fot. Shutterstock.com Article

Według wstępnych założeń kampania ma być realizowana w tym roku, w dwóch etapach: czerwiec- sierpień i wrzesień-listopad. Obejmować będzie przede wszystkim internet: stronę internetową Gdańska i jego kanały w mediach społecznościowych, portal Lonely Planet, social media (za pośrednictwem influencerów) oraz wyszukiwarkę Google.

Celem zaplanowanych działań promocyjnych jest tworzenie wizerunku Gdańska jako atrakcyjnego celu turystyki city-break (weekendowej) oraz zachęcenie zagranicznych turystów do przyjazdu do Gdańska na weekend jesienią. Władze miasta oczekują, że kampania wygeneruje 4 mln kontaktów z przekazem reklamowym na wybranych rynkach zagranicznych.

Władze Gdańska obecnie szukają agencji, która na ich zlecenie przygotuje i zrealizuje zaplanowane działania promocyjne na wybranych rynkach zagranicznych. Przetarg potrwa do 14 kwietnia br.

Wybrana w nim agencja zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej kampanii i key visuali w odpowiednich wersjach językowych, budową podstrony www z jesienną ofertą dla turystów weekendowych z wybranych rynków geograficznych. Wymyśli też akcję z wykorzystaniem internetu i mediów społecznościowych, która zachęci turystów przebywających w Gdańsku do dzielenia się wrażeniami na swoich kanałach społecznościowych, a tym samym zachęcania do przyjazdu do Gdańska. Przygotuje też koncepcję z influencerami na Instagramie za pomocą platformy Indahash na rynkach Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy.

Budżet kampanii wynosi 500 tys. zł brutto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gdańsk szuka agencji do kampanii reklamowej do turystów spoza Polski

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PK
Może podczepią się pod kampanię Dr. Oetker - producenta budyniu.
11 10
odpowiedź
User
gość
dobry pomysł.
11 8
odpowiedź
User
TriCity Guide
Kampania reklamowa nie jest potrzebna. Turysci z powyzszych krajow juz o nas wiedza. Wystarczy zlikwidować mafie taksówkowa, która w świetle prawa i uwolnionych cen "kroi" turystów każdego dnia i nocy. I taki turysta juz do kraju oszustów nie wróci a i 10-ciu następnym potencjalnym turystom opowie, ze Gdansk jest piękny ale...
8 9
odpowiedź