SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gdańsk. Tu się żyje!

"Gdańsk. Tu się żyje" - to hasło nowej kampanii promocyjnej miasta Gdańska, rozpoczętej w całym kraju.

Gdańsk. Tu się żyje!

Na kampanię składa się 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w telewizjach TVN i TVN24, ponad 300 reklam zewnętrznych (billboardy i citylighty) w kilku największych polskich miastach, a także ogłoszenia w internecie i tygodnikach.

- Nasz przekaz adresowany jest do grupy wiekowej od 16 do 35 roku życia. Chcemy pokazać Gdańsk jako miejsce szczególne, nie tylko ze względu na dziedzictwo historyczne, ale także jako miasto, które jest otwarte na młodych ludzi i daje im dużo możliwości samorealizacji - powiedziała na konferencji prasowej kierownik Referatu Promocji Miasta Gdańska Anna Zbierska.

gdansk

Punktem wyjścia do nowej kampanii promocyjnej Gdańska jest raport "Diagnoza społeczna 2007" sporządzony przez Radę Monitoringu Społecznego pod kierownictwem profesorów Janusza Czapińskiego i Tadeusza Panka. Wynika z niego, że Gdańsk oferuje najwyższą jakość życia wśród 10 największych polskich miast.

Kampania "Gdańsk. Tu się żyje" potrwa do 18 maja i będzie kosztować 1,1 mln zł.

Szczegółowe informacje o kampanii

Zasięg kampanii: cała Polska, przede wszystkim duże miasta powyżej 400 tys. mieszkańcow: Warszawa, Łódź, Wrocław, Kraków, Katowice, Poznań.

Czas trwania: od 14 kwietnia do 18 maja 2008

Media:

TV: spot 30", ponad 70 emisji w TVN i TVN24,
OUTDOOR: frontlighty: w liczbie 16 sztuk 50m2 (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź); citylight i billboard: ponad 300 sztuk (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice)
INTERNET:. kampanie bannerowe, e-mailing i artykuły promocyjne w serwisach Grupy Pracuj (edulandia, edu.pracuj.pl), sciaga.pl oraz kampania pod postacią raportu specjalnego na onet.pl
PRASA: Newsweek, Przekrój, Polityka i Forum
Budżet: 1 100 000 zł

Autorzy kampanii w agencji Mediafocus:

Menadżer projektu: Tomasz Zdybel
Zespół kreatywny: Monika Michalik, Robert Jarocki, Tomasz Zdybel
Projektowanie graficzne: Robert Jarocki, Paweł Wróblewski, Alicja Grabowska
Projektowanie do internetu: Alicja Grabowska
Dom produkcyjny: Papaya Films Sp. Z o.o.

Reżyser i operator: Bartosz Kaczmarek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gdańsk. Tu się żyje!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl