SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Do zamieszkania w Gdańsku zachęcają osobowości sportu, kina, telewizji i zwykli mieszkańcy

Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Gdańsk. Tu się żyje!", która zachęca do zamieszkania w stolicy województwa pomorskiego. Akcję przygotował wydział promocji i komunikacji społecznej Miasta Gdańska oraz firmy Doradztwo Mediowe, Anaid Studio i Aerolab.

Article

W nowej odsłonie akcji "Gdańsk. Tu się żyje!" występują: Klaudyna Hady (współautorka obrazów tworzących nominowany do Oscara film „Twój Vincent"), Basia Ritz (zwyciężczyni programu MasterChef) i siatkarz Mateusz Mika. Oprócz nich o życiu w mieście opowiadają zwykli mieszkańcy Gdańska. Wszyscy opowiadają o tym, dlaczego wybrali Gdańsk jako miejsce do życia.

 - O udział w projekcie poprosiliśmy „nowych Gdańszczan" kierując się różnorodnością ich życiowych historii, a nie popularnością. O swoich historiach opowiedzieli nam również m.in. inżynier z firmy budowlanej czy świeżo upieczona absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego - tłumaczy Anna Zbierska, zastępca dyrektora Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Miasta Gdańska.

Miasto Gdańsk zainaugurowało autopromocyjną kampanię w czerwcu 2017 roku. Jej pierwszym etapem była emisja przed seansami w kinach w Warszawie, Bydgoszczy, Katowicach, Łodzi, Olsztynie i Toruniu.

- W tej chwili startujemy z kolejnym etapem kampanii, w którym pokazujemy, że takie osoby jak bohaterowie naszego spotu naprawdę istnieją i jest ich wielu. Od kilku lat, przy okazji organizacji chociażby Blog Forum Gdańsk, zbieraliśmy opinie osób z innych miast na temat Gdańska. Nasi goście wielokrotnie mówili, że kochają Gdańsk za jego niepowtarzalny klimat, że czuje się u nas otwartość, wolność i niepowtarzalną atmosferę. Wielu z nich mówiło nam także, że chętnie by się do nas przeprowadzili. I to właśnie takie osoby, które związały się z Gdańskiem z wyboru pokazujemy jako naszych ambasadorów - dodaje Zbierska.

Spoty można zobaczyć na dedykowanej kampanii stronie internetowej. Będą wykorzystywane on-line w ramach kontynuacji działań związanych z kampanią.

W kolejnej odsłonie zaplanowano edukacyjną debatę na temat cech idealnego do życia miasta i zwiększenia świadomości dotyczącej tzw. „well being" – zachowywaniu równowagi między pracą a życiem prywatnym.

Samym hasłem „tu się żyje" Gdańsk posługiwał się już w 2008 roku.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl za koncepcję kampanii "Gdańsk.Tu się żyje!" odpowiada należąca do Agory firma Doradztwo Mediowe oraz wydział promocji i komunikacji społecznej Miasta Gdańska. Doradztwo Mediowe zrealizowało także spot "Gdańsk.Tu się żyje" z 2017 r., było odpowiedzialne też za materiały graficzne. Zdjęcia wykonało Anaid Studio. Spoty z udziałem ambasadorów zrealizowała firma Aerolab. Za planowanie mediów odpowiada wydział promocji i komunikacji społecznej Miasta Gdańska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Do zamieszkania w Gdańsku zachęcają osobowości sportu, kina, telewizji i zwykli mieszkańcy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sorry
Sorry, ale Gdańsk to nie jest przyjazne miasto. Albo jesteś stąd i cię lubią, albo ciężko się gada. To takie poznaniaki, tylko bardziej niezależne, a mniej nastawione na zysk, w skrócie: irracjonalnie postępujący ludzie. Spróbujcie założyć firmę Trójmieście, to zobaczycie, że mam rację.
odpowiedź
User
ed
Mała Sycylia zaprasza!
odpowiedź
User
sin
Osobowości??? Może jeszcze personifikacje?! ROTFL
odpowiedź