SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Gdańsk zachęca młodych do przeprowadzki w kampanii „Gdańsk - tu się żyje!”

Miasto Gdańsk ruszyło z kampanią wizerunkową pod hasłem „Gdańsk - tu się żyje!”. Zachęca w niej młodych Polaków do przeprowadzki do Gdańska.

Article

Spot promocyjny zrealizowano w konwencji zwiastun filmowego. Poszczególne kadry wyglądają jak wycięte z pełnometrażowego filmu. Bohaterami reklamy jest dwójka młodych ludzi, która w trakcie pobytu w Gdańsku podejmuje decyzje o osiedleniu się w nim na stale.

- Kampania skierowana jest do mieszkańców miast, w których życie jest bardziej uciążliwe, toczy się w zawrotnym tempie, trudno o tzw. work-life balance, a z drugiej strony do tych miast, gdzie trudniej o interesującą pracę, gdzie są zdecydowanie gorsze perspektywy na rozwój zawodowy - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Gdańska.

W pierwszym etapie kampanii zwiastun emitowano w kinach w Warszawie, Bydgoszczy, Katowicach, Łodzi, Olsztynie i Toruniu. W kolejnych miesiącach władze miasta planują kolejne odsłony. Kampania obejmuje oprócz emisji kinowej działania w internecie.

Za realizację spotu, przygotowanie infografik oraz zakup czasu emisji w kinach była odpowiedzialna firma Doradztwo Mediowe. Autorką sesji zdjęciowej jest Diana Raczkiewicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gdańsk zachęca młodych do przeprowadzki w kampanii „Gdańsk - tu się żyje!”

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wlad
Jeżeli ktoś się zdecyduje porzucić swoje korzenie, to dlaczego ma się skończyć na Gdańsku? Może lepiej Londyn, Paryż, Berlin?
4 10
odpowiedź
User
marketer
bardzo dobra kampania!!!
12 3
odpowiedź
User
jak
Konkretnie nie wiem w jaki sposób odmieniło się ich życie. Wszędzie trzeba pracować żeby mieć czas na nierobienie niczego, ale w tym Gdańsku widzę tylko, że zajmują się zwiedzaniem. I słowa nie ma o jakimkolwiek rozwoju poza ładnymi ujęciami na miasto. W Warszawie też jest ładnie i w Toruniu.
10 3
odpowiedź
User
trafne działanie
Wyludnianie wielu miast jest już chyba zjawiskiem stałym. Vide Łódź, Gdynia, Poznań czy Sopot. Przyczyny są różne. Mniejsza o nie. Jednym ze źródeł utrzymania miast są podatki i udziały w podatkach. Szczególnie w podatku PIT, w mniejszym stopniu w CIT. Mniejsza ilość mieszkańców oznacza w praktyce mniejszą ilość podatników co przekłada się na zmniejszenie dochodów. Dlatego kampanię Gdańska należy uznać za trafioną.
11 3
odpowiedź
User
jak
Przeprowadzili się do Gdańska do mieszkania na Szafarnii. Nad samą Motławą. Panna po jakimś artystycznym kierunku i korposzczurek. Bzdura.
13 4
odpowiedź
User
Adam
Dobrze zobaczyć w końcu pozaturystyczne i pozabiznesowe działania polskiego miasta. Ciekawy i dobry pomysł.
4 0
odpowiedź
User
jak
Ten gość jest jedynym w biurze ubranym w białą koszulę i krawat. A robi dokładnie to samo co siedzący obok w porozpinanych koszulach. I do roboty w ogóle jedzie ubrany w marynarkę. Jakby szefem był tych ludzi a nie wyrobnikiem takim samym. Nie można było naprawdę nad tym spotem pomyśleć dłużej?
2 1
odpowiedź
User
Wujek Giorgio
Hej Smutaski :)
Trochę obiektywizmu i dystansu :)
6 0
odpowiedź
User
jak
Oni na zdjęciu są razem z walizką jakby razem podjęli decyzję o przeprowadzce a co za tym idzie musieliby się znać w Warszawie. Tylko, że tam ona mieszka w mieszkaniu studenckim, a on wychodzi z własnego mieszkania i łączy ich tylko fakt chęci urlopu nad morzem. Do tego blachy to auto pod koniec ma gdańskie zanim jeszcze powiedzieli, że zostają. Na kolanie to było robione.
2 3
odpowiedź
User
blaszak
Polska jest jednolitym, niepodzielnym krajem. Każdy mieszka tam, gdzie czuje się dobrze. Nie ważne, czy ktoś mieszka w Gdańsku, Łodzi, Wałbrzychu czy Przemyślu. Najważniejsze, że mieszka w Polsce, a nie gdzieś na obczyźnie. Trzeba propagować patriotyzm i nieopuszczanie swojego kraju (krótkotrwały wyjazd do innego kraju w celach turystycznych jest w porządku, ale opuszczenie kraju na stałe nie ma nic wspólnego z patriotyzmem).
3 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing