SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie „Diagnozy” w TVN

Władze Gdańska podpisały z TVN Media umowę, na mocy której miasto skorzysta z tzw. lokowania produktu w planowanym na jesień trzecim sezonie serialu „Diagnoza”. Z działań tych skorzysta też Rybnik.

Gdańsk, fot. Shutterstock.com Article

Gdańsk ma zostać pokazany w czterech z 13 odcinków nowego sezonu serialu, który na antenie TVN będzie emitowany jesienią br.

- W tym sezonie odsłonimy tajemnice Anny i Jana, związane z początkiem ich znajomości oraz wspólnym życiem w rodzinnym mieście Artmana. Obok Rybnika pokażemy, bowiem piękny Gdańsk. W niezwykle ważną postać, która w tej serii wzmacnia wątek medyczny serialu oraz ma niejasne powiązania z przeszłością głównych bohaterów, wciela się Danuta Stenka - mówi Dorota Kośmicka, producentka serialu.

Fabuła jednego z wątków serialu ma toczyć się właśnie w Gdańsku, dlatego też władze miasta postanowiły wykorzystać to do promocji. Wykorzystają tzw. lokowanie produktu. Umowa z TVN Media gwarantuje im m.in., że będą mieć również wpływ na sposób, w jaki przedstawione zostanie miasto.

Włodarze Gdańska argumentują, że obecność w produkcji TVN umożliwia pokazanie uroków i atrakcji miasta i skłoni wielbicieli serialu do odwiedzin. Dodają, że turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Władze Gdańska nie podały, ile zapłacą za lokowanie miasta w serialu.

Zdjęcia kręcone będą w tym tygodniu na Targu Rybnym w okolicach hotelu Hilton, na ul. Ogarnej, Długiej, Długim Targu, Długim Pobrzeżu, w okolicach stoczni oraz na plaży w Górkach Zachodnich.

„Diagnoza” jest kolejnym serialem TVN, w którym pokazany zostanie Gdańsk. Miasto było już obecne w „Prawie Agaty”.

Lokowanie marki w „Diagnozie” będzie też wykorzystywać miasto Rybnik - już po raz trzeci. Akcja serialu od początku toczy się właśnie w tym mieście. Obecnie w mieście realizowanych jest część zdjęć do tej produkcji, m.in. na Zabytkowej Kopalni Ignacy w Niewiadomiu (gdzie rozegra się jedna z kluczowych scen dla serialu), na Placu Wolności oraz tężni w dzielnicy Paruszowiec-Piaski.

W tym sezonie „Diagnozy” Rybnik będzie pokazany w minimum 11 odcinkach, pojawią się w nim minimum 34 rybnickie establishe, a słowo Rybnik zostanie wypowiedziane minimum 8 razy. Za te działania władze miasta zapłacą TVN Media 300 tys. zł brutto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie „Diagnozy” w TVN

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FB
TVN też już potrzebuje kroplowki z samorządów?
17 17
odpowiedź
User
Obserwator
Dobrze, że bez zapachu xD
12 11
odpowiedź
User
Polak
TVN, Gdańsk, Wałęsa, PO, Amber Gold...jakoś tak wszystko do siebie pasuje. Swój do swego ciągnie
15 18
odpowiedź
User
EW
Nigdy nie zrozumiem dlaczego duże miasta tak marnotrawią pieniądze
11 8
odpowiedź
User
taxa
Jak Gdańsk to obowiązkowo musi być jakiś wątek z szemranymi interesami , białe kołnierzyki , ambergoldy i musowo wątek "kapusty" ze stoczni co to na kolegów donosił
9 8
odpowiedź