SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie „Diagnozy” w TVN

Władze Gdańska podpisały z TVN Media umowę, na mocy której miasto skorzysta z tzw. lokowania produktu w planowanym na jesień trzecim sezonie serialu „Diagnoza”. Z działań tych skorzysta też Rybnik.

Gdańsk, fot. Shutterstock.comArticle

Gdańsk ma zostać pokazany w czterech z 13 odcinków nowego sezonu serialu, który na antenie TVN będzie emitowany jesienią br.

- W tym sezonie odsłonimy tajemnice Anny i Jana, związane z początkiem ich znajomości oraz wspólnym życiem w rodzinnym mieście Artmana. Obok Rybnika pokażemy, bowiem piękny Gdańsk. W niezwykle ważną postać, która w tej serii wzmacnia wątek medyczny serialu oraz ma niejasne powiązania z przeszłością głównych bohaterów, wciela się Danuta Stenka - mówi Dorota Kośmicka, producentka serialu.

Fabuła jednego z wątków serialu ma toczyć się właśnie w Gdańsku, dlatego też władze miasta postanowiły wykorzystać to do promocji. Wykorzystają tzw. lokowanie produktu. Umowa z TVN Media gwarantuje im m.in., że będą mieć również wpływ na sposób, w jaki przedstawione zostanie miasto.

Włodarze Gdańska argumentują, że obecność w produkcji TVN umożliwia pokazanie uroków i atrakcji miasta i skłoni wielbicieli serialu do odwiedzin. Dodają, że turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Władze Gdańska nie podały, ile zapłacą za lokowanie miasta w serialu.

Zdjęcia kręcone będą w tym tygodniu na Targu Rybnym w okolicach hotelu Hilton, na ul. Ogarnej, Długiej, Długim Targu, Długim Pobrzeżu, w okolicach stoczni oraz na plaży w Górkach Zachodnich.

„Diagnoza” jest kolejnym serialem TVN, w którym pokazany zostanie Gdańsk. Miasto było już obecne w „Prawie Agaty”.

Lokowanie marki w „Diagnozie” będzie też wykorzystywać miasto Rybnik - już po raz trzeci. Akcja serialu od początku toczy się właśnie w tym mieście. Obecnie w mieście realizowanych jest część zdjęć do tej produkcji, m.in. na Zabytkowej Kopalni Ignacy w Niewiadomiu (gdzie rozegra się jedna z kluczowych scen dla serialu), na Placu Wolności oraz tężni w dzielnicy Paruszowiec-Piaski.

W tym sezonie „Diagnozy” Rybnik będzie pokazany w minimum 11 odcinkach, pojawią się w nim minimum 34 rybnickie establishe, a słowo Rybnik zostanie wypowiedziane minimum 8 razy. Za te działania władze miasta zapłacą TVN Media 300 tys. zł brutto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie „Diagnozy” w TVN

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FB
TVN też już potrzebuje kroplowki z samorządów?
odpowiedź
User
Obserwator
Dobrze, że bez zapachu xD
odpowiedź
User
Polak
TVN, Gdańsk, Wałęsa, PO, Amber Gold...jakoś tak wszystko do siebie pasuje. Swój do swego ciągnie
odpowiedź