W czasie mundialu WP SportoweFakty przed Sport.pl i sportem na Onecie, platforma TVP Sport przyciąga na najdłużej

Przez pierwszy tydzień piłkarskich mistrzostw świata wśród witryn sportowych najwięcej użytkowników miały WP SportoweFakty, wyraźnie wyprzedzając pod tym względem Sport.pl i sekcję sportową Onetu. Na platformie TVP Sport, gdzie transmitowane są wszystkie mecze, internauci spędzali 10 razy więcej czasu niż na WP SportoweFakty i w dziale sportowym Onetu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W czasie mundialu WP SportoweFakty przed Sport.pl i sportem na Onecie, platforma TVP Sport przyciąga na najdłużej

W minionym tygodniu czyli od poniedziałku 21 listopada do niedzieli 28 listopada, gdy na mundialu rozgrywano po cztery mecze dziennie (odbyły się dwa spotkania z udziałem polskiej reprezentacji), WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 8,41 mln użytkowników, czyli 28,32 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził tam średnio 10 minut i 20 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Sport.pl (Agora), jako serwis www i aplikacja mobilna, zanotował 6,58 mln użytkowników, 22,15 proc. zasięgu oraz 7 minut i sekundę przeciętnego czasu korzystania, a dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) - 5,88 mln odwiedzających, 19,8 proc. zasięgu oraz 10 minut i 54 sekundy średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-mundial-hity-kto-komentuje-plan-relacji,7169736790369921a ##

Transmisje meczów dają rekordowy czas korzystania z platformy TVP Sport

Wszystkie mecze mundialu można oglądać na portalu i w aplikacjach mobilnych TVP Sport. Platformę przez tydzień odwiedziło 5,74 mln internautów (co dało 19,33 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po godzinie, 51 minut i 11 sekund. W tej ostatniej statystyce witryna TVP Sport jest zdecydowanym liderem, osiągnęła ponad 10 razy wyższy wynik niż sekcja sportowa Onetu i WP SportoweFakty.

Dużo niższą odwiedzalność zanotowała witryna Polsat Sport (Grupa Interia-Polsat): 1,56 mln użytkowników, 5,26 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-aplikacja-tvp-sport-tvp-go-mundial-marek-szkolnikowski,7169736773449857a ##

Meczyki.pl przyciągnęły 2,77 mln internautów (9,32 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 16 sekund.

W czołowej dziesiątce oprócz Onetu i WP.pl są inne portale horyzontalne ze swoimi sekcjami sportowymi. Na Interii (Grupa Interia-Polsat) taki dział zanotował 5,23 mln użytkowników, 17,61 proc. zasięgu oraz 5 minut i 59 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego, na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 2,32 mln użytkowników, 7,81 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 7 sekund średniego czasu korzystania, na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 2,1 mln internautów, 7,06 proc. zasięgu oraz minutę i 31 sekund średniego czasu, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,78 mln użytkowników, 5,99 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 27 sekund średniego czasu.

grafika

Dziesięć czołowych witryn w zeszłym tygodniu łącznie zanotowało 42,37 mln użytkowników (bez współodwiedzalności), co wobec 28,37 proc. oznacza wzrost 14 mln internautów, czyli 49,3 proc.

WP SportoweFakty zyskały 1,67 mln odwiedzających oraz 3 minuty i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 24,7 i 51,2 proc. w górę), Sport.pl - 2,03 mln użytkowników (44,5 proc.) oraz minutę i 37 sekund średniego czasu (29,9 proc.), a sekcja sportowa Onetu - 1,17 mln internautów (25 proc.) oraz 2 minuty i 41 sekund średniego czasu (32,7 proc.).

Ponad dwa razy więcej internautów w witrynie TVP Sport

Na platformie TVP Sport liczba użytkowników poszła w górę o 3,38 mln (czyli aż 143,6 proc.), natomiast przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się ponad pięciokrotnie - z 21 minut i 11 sekund do godziny, 51 minut i 11 sekund.

Ponad dwukrotnie liczba internautów zwiększyła się też w dwóch innych witrynach. Sekcja sportowa o2.pl zyskała 1,24 mln odwiedzających (114,4 proc.) i 20 sekund średniego czasu korzystania (18,7 proc.), a analogiczny dział portalu „Super Expressu” - 1,17 mln użytkowników (127,4 proc.) przy spadku przeciętnego czasu o 8 sekund (8,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-mundial-tvp1-tvp2-tvp-sport-tvp-4k-ogladalnosc,7169737282901633a ##

Średni czas korzystania zmalał też w witrynie Polsat Sport (o 17 sekund, czyli 11,5 proc.) przy wzroście liczby użytkowników o 682,8 tys. (77,6 proc.). Sekcja sportowa Interii zyskała 1,51 mln internautów (40,7 proc.) oraz minutę i 46 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (41,9 proc.), Meczyki.pl - 432,5 tys. użytkowników (18,5 proc.) i 53 sekundy średniego czasu korzystania (26,1 proc.), a dział sportowy Fakt.pl - 701,3 tys. internautów (65,1 proc.) i 26 sekund średniego czasu (21,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski