Tylko Gemius chce dostarczać TVP dane z pomiaru internetu

Do przetargu Telewizji Polskiej na zakup danych z pomiaru internetu i danych z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i w telewizji wpłynęła tylko jedna oferta. Złożyła je firma Gemius Polska. Umowa ma zostać zawarta na 12 miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TVP zamierza przeznaczyć na zakup danych z pomiaru internetu i danych z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i w telewizji 565,8 tys. zł.

Gemius w swojej ofercie zaproponował kwotę 560,88 tys. zł.

Przetarg dotyczy dostarczania danych z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy internautów tj.-osób w wieku 7-75 lat posiadających dostęp do internetu na terenie całego kraju.

Wybrana w nim firma zajmie się też dodatkowo dostarczaniem danych z pomiaru telewizji, tj. korzystania z kanałów telewizyjnych realizowanego na panelu liczącym co najmniej 2 500 panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy osób w wieku 7 –75 lat na terenie całego kraju, niezależnie od faktu posiadania lub nie, odbiornika telewizyjnego. O wyborze zwycięzcy zdecyduje tylko i wyłącznie cena.

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały