Gemius zajmie się dla TVP pomiarem treści i ruchu w internecie

Spółka Gemius wygrała przetarg Telewizji Polskiej i na jej zlecenie zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią zawrze na rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Gemius był jedyną firmą, która złożyła  ofertę w tym przetargu. Zaproponowała cenę 709,6 tys. zł, czyli poniżej kwoty, jaką na ten cel zamierzała przeznaczyć TVP - było to 836,4 tys. zł.

Zakresem pomiaru ruchu w witrynach internetowych Telewizji Polskiej mają być objęte m.in. zachowania użytkowników na witrynach internetowych, korzystanie ze stron i aplikacji internetowych.

Pomiar będzie obejmować treści multimedialne audio i wideo, w tym reklamy emitowane przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali należących do TVP, w aplikacjach, jak również materiałów wideo osadzonych na stronachlub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów Telewizji Polskiej.

Pomiar obejmie wszystkie kontrolowane przez publicznego nadawcę domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne, wykorzystywaneza pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Polski.

Umowa z Gemiusem zostanie zawarta na rok.

W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji