George Cloney „jak gwiazda” reklamuje Nespresso (wideo)

W Polsce rusza kolejna telewizyjna kampania reklamowa kawy Nespresso z udziałem George’a Clooneya. Akcję przygotowały firmy IPG Group (Lowe Paris) i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

George Clooney w nowym spocie Nespresso odwiedza butik tej firmy tuż przed jego zamknięciem i spotyka tam kobietę, która przekonuje go, że zostanie obsłużony jak gwiazda, nie będąc świadoma, że aktor rzeczywiście jest sławny.

- Nespresso zrzesza społeczność członków klubu, którzy lubią dzielić się swoim zamiłowaniem do wyjątkowej kawy. Szanujemy indywidualny gust każdego z nich, zapewniając spersonalizowaną i wyjątkowo uprzejmą obsługę - opisuje przesłanie reklamy Guillame Le Cunff, dyrektor ds. marketingu i strategii międzynarodowej w Nestlé Nespresso SA.

Spot będzie pokazywany do końca br. Reklamę przygotowała agencja IPG Group (Lowe Paris), a wyreżyserował Grant Heslov, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej