SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gerber z identyfikacją odświeżoną przez Delikatessen

Soki i produkty marki Gerber w słoikach (Nestlé Polska) są dostępne w gruntownie zmodyfikowanych opakowaniach. Ich zaprojektowaniem zajęła się agencja Delikatessen.

Na odświeżonych etykietach soków i produktów Gerber w słoikach przy logotypie tej marki pojawił się mały znak Nestlé, producenta tej marki. Całe etykiety przedstawiają nieprzetworzone produkty składowe tych posiłków, wkomponowane w rozświetlone tło. Umieszczone są one w wiklinowych koszach, leżących wprost na trawie. Całość opatrzono też ikonami, które wyraźnie komunikują kluczowe (dla matek), przy zakupie tego typu produktów, a także informacje o kategoriach posiłkowych, grupach wiekowych i korzyściach funkcjonalnych. Cała ta identyfikacja ma nawiązywać do natury.

Identyfikację zaprojektowała polsko-niemiecka agencja Delikatessen, która dla marki Gerber pracuje nieprzerwanie od 2003 roku. Łącznie relaunch objął 99 produktów z serii Naturality oraz 18 z serii Kuchnia Polska, nowej linii marki Gerber (przeczytaj o niej więcej).

Dołącz do dyskusji: Gerber z identyfikacją odświeżoną przez Delikatessen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl