SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Razem wygramy z każdym długiem” - GetBack reklamuje się z nowym logo (wideo)

Firma GetBack zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami wprowadziła nową identyfikację wizualną. Jednocześnie rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Razem wygramy z każdym długiem”, przygotowaną przez firmy marketingowe Leo Burnett Warsaw, Starcom, Opus Film i Platige Image.

Article

Nowa identyfikacja ma wyróżniać GetBack na tle innych firm z branży wierzytelności. - Nasze nowe logo w pełni koresponduje z działaniami, jakie na co dzień realizujemy. Jesteśmy firmą nowoczesną i nastawioną na realizację potrzeb klienta. Chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna to podkreślała, dlatego zastosowaliśmy żywą, przyjazną kolorystykę, wywołującą pozytywne skojarzenia u odbiorców - opisuje Justyna Ślarzyńska, dyrektor departamentu marketingu i PR w GetBack.

Jednocześnie firma rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Razem wygramy z każdym długiem”. Głównym bohaterem reklam jest trener, który dopinguje różne osoby i podpowiada im skuteczne rozwiązania. Ma to podkreślać, że GetBack zapewnia pozytywne wyjście z problemu zadłużenia.

- GetBack, jako marka w relacjach z klientami, chce pełnić rolę trenera, z którym łatwiej można wygrać ze swoim długiem. Chcemy wspierać klientów, wykorzystując innowacyjne i skuteczne metody radzenia sobie z zadłużeniem - tłumaczy Paweł Trybuchowski, wiceprezes firmy.

Akcja reklamowa jest realizowana od poniedziałku, obejmuje telewizję, radio, prasę oraz internet.

Przygotowaniem nowej identyfikacji wizualnej i reklam GetBack zajęła się agencja Leo Burnett Warsaw. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, reżyserią zajął się Jonathan Cohen, głównym operatorem był Marek Santa, muzykę skomponował Bartosz Dziedzic, a montażem zajęło się studio Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Razem wygramy z każdym długiem” - GetBack reklamuje się z nowym logo (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
Bardzo słaba końcówka spotu. Doradca góruje nad klientem. Nie widać partnerstwa. W dodatku body language, jakby chciał wyprosić klienta. Brak ciepła. Pokazuje odwrotność tego co mówi voice over. Kto to tak zaakceptował?
9 11
odpowiedź
User
...
Kolorystyka skopiowana z Kruka...co za oryginalnosc...widac ze macie kompleks...
10 9
odpowiedź
User
Ziomek
Lichy spot. W 2017 zero odniesienia do internetu. Brak strony w spocie. To straszny reklamowy gniot i fatalnie świadczy o tych agencyjkach. Do tego do kogo to jest kierowane? Do zamożnych ludzi po 50-tce? Bo to zdaje się mówić spot. To mogliście już bilboard trzasnąć w miasteczku willanów... Co za brak zrozumienia grupy docelowej.
10 8
odpowiedź
User
Marek91
Dla mnie reklama jest całkiem ok, przyjemna w odbiorze, prosta w odczytaniu symboli. Plus za proklienckie podejście marki do klienta.
9 11
odpowiedź
User
Tom
Dobre kolory i fajne emocje
8 10
odpowiedź