SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GetHero tworzy dział TikToka i mikroinfluencerów

Do zespołu wrocławskiej agencji influencer marketingowej GetHero dołączyło sześcioro nowych pracowników, a kolejnych czworo awansowało na wyższe stanowiska. W strukturze agencji wyodrębniony został też nowy dział TikToka i mikroinfluencerów.

Magdalena Wysocka, senior project managerka GetHeroArticle

Największej rozbudowie uległ zespół sprzedaży, który powiększył się o trzy nowe osoby. Adrianna Dębska, Magdalena Kępka i Mateusz Golubiewski objęli stanowiska new business managerów.

Adrianna Dębska poprzednio związana m.in. z agencjami Kamikaze, Platinium Cast PR oraz LTTM, odpowiadała za działania strategiczne i egzekucję kampanii m.in. dla marek CPD L'Oreal, Kazar oraz grupy Maspex. To specjalistka z ponad 5-letnim doświadczeniem.

Magdalena Kępka ma doświadczenie w sektorze publicznym – m.in. w branży edukacyjnej oraz medycznej. Specjalistka w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz negocjacji.

Mateusz Golubiewski od ponad 3 lat związany z branżą handlową i segmentem B2B. Posiada doświadczenie zdobyte m.in. w sektorze energetycznym, lotniczym oraz automatyki i robotyki.

Zespół Sales – od lewej Mateusz Golubiewski, Adrianna Dębska, Magdalena Kępka

Martyna Łukowiak, liderka w zespole automotive, objęła stanowisko senior project managerki. Odpowiada za bieżącą obsługę klientów z Polski i zagranicy, a także prowadzenie projektów w branży motoryzacyjnej, bankowej czy e-commerce.

Zuzanna Kałwak awansowała na stanowisko project managerki. Z GetHero jest związana od ponad roku, specjalizuje się w realizacji kompleksowych kampanii influencer marketingowych. Była odpowiedzialna za prowadzenie działań m.in. dla marek Santander, Mercedes oraz Lego Group.

Nowym członkiem zespołu została Katarzyna Cały, poprzednio związana ze środowiskiem korporacyjnym oraz gamingowym. W zakresie jej obowiązków będzie m.in. przygotowanie ofert i wycena kampanii.

Zespół Automotive – od lewej Martyna Łukowiak, Zuzanna Kałwak, Katarzyna Cały

W teamie beauty & fashion Aleksandra Łakota awansowała na stanowisko project managerki. Dla GetHero pracuje od ponad roku, realizuje kampanie m.in. dla firm odzieżowych oraz submarek z grupy L’Oreal Polska. W tym samym dziale Weronika Bajraszewska objęła nowo utworzone stanowisko junior project managerki.

Do agencji dołączyła ponadto Aleksandra Deczkowska – absolwentka studiów matematycznych, która wzmocni kompetencje zespołu analytics.

Zespół Beauty & Fashion – od lewej Aleksandra Łakota, Weronika Bajraszewska

Nowy dział GetHero

W strukturach GetHero został również wyodrębniony nowy dział – TikTok & mikroinfluencers. Jego szefową została Magdalena Wysocka – senior project managerka, związana z wrocławską agencją od blisko 4 lat.

Dotychczas była odpowiedzialna m.in. za realizację projektów w sektorach FMCG, bankowym i technologicznym, a także coroczne badanie GetHero pt. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”.

Działania nowego zespołu będą skoncentrowane na ocenie potencjału i tzw. skautingu początkujących twórców oraz koordynacji kampanii marketingowych z ich udziałem.

Dołącz do dyskusji: GetHero tworzy dział TikToka i mikroinfluencerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl