Getin Bank przenosi obsługę mediową ze Spark Foundry do OMD

Getin Bank w właśnie zakończonym przetargu na obsługę mediową wybrał do współpracy należący do Grupy OMD dom mediowy OMD Optimum Media. Tym samym zakończył blisko 10-letnią współpracę ze Spark Foundry (należy do Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Getin Bank przenosi obsługę mediową ze Spark Foundry do OMD

Getin Bank prowadził przetarg na planowanie i zakup mediów od wiosny br. Uczestniczyły w nim cztery domy mediowe: OMD, Universal McCann, Zenith i Spark Foundry (dawny MediaVest). Z tą ostatnią agencją bank współpracował blisko 10 lat.

Przetarg wygrał należący do Grupy OMD dom mediowy OMD Optimum Media zarządzany przez Annę Podskarbi. Firmy rozpoczną współpracę we wrześniu br. Agencja zajmie się nie tylko planowaniem i zakupem mediów, ale też m.in. strategią mediową.

O wyborze OMD zdecydowały strategia mediowa, zaplecze badawcze agencji oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów. Procedury przetargowe koordynowała firma audytorska Media Strategy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/getin-noble-bank-kredyt-konsumencki-kara-za-zla-reklame ##

W jednej ze swoich niedawnych kampanii Getin Bank promował konto „Na dobry początek”.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]