SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Getin Bank reklamuje konto Proste Zasady (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego Proste Zasady wprowadzonego właśnie do oferty przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Opus Film i OMD.

Article

Reklamy podkreślają kluczowe zalety rachunku Proste Zasady: brak opłat za prowadzenie konta i kartę debetową, przelewy poprzez serwis internetowy i aplikację mobilną oraz wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce (przy wykonaniu minimum jednej płatności kartą lub Blikiem w ciągu miesiąca). Klienci rachunku zyskują też dostęp do dodatkowych pakietów ubezpieczeń.

- Taka konstrukcja produktu spełnia oczekiwania Klientów, a jednocześnie pozwala nam się wyróżnić na rynku - zwłaszcza w momencie, gdy konkurencja wprowadza skomplikowane produkty z wieloma warunkami i opcjami - podkreśla Łukasz Penszko, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Getin Noble Banku.

Głównym bohaterem reklam jest człowiek z zasadami, który korzysta z przejrzystych, prostych usług.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 9 października, potrwa do końca br. Obejmuje telewizję (największe stacje), kina Cinema City, internet (główne portale, serwisy społecznościowe, wyszukiwarki) oraz w oddziałach Getin Banku (plakaty i ulotki informacyjne).

W poprzedniej dużej kampanii Getin Banku, realizowanej wiosną i latem br., reklamowanej było konto Na Dobry Początek.

Kreacją nowych spotów telewizyjnych zajęła się agencja BBDO Warszawa, reżyserią - Bartek Ignaciuk, a produkcją - Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Getin Bank reklamuje konto Proste Zasady (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Nie miało byc trzy razy. Kłopot z netem. Albo znak.

Klient.
8 8
odpowiedź
User
Brak
Kolejny przykład braku konsekwencji - w poprzednim wydaniu znaleźli dla siebie niszę, wyróżnialną platformę komunikacji, ale teraz po prostu z nią zerwali i wrócili do generycznej dla kategorii komunikacji - bezpiecznej, ale sprawiającej, że Getin to jeden z wielu.
10 11
odpowiedź
User
iza
Spot reklamowy w tv jak zawsze w punk; PR to mocny punk Getinowców; podnosi wiarygodnosc tego Banku; jak zawsze nowocześnie.
9 9
odpowiedź
User
kasia
Bardzo spoko ta reklama. Zresztą getin zawsze ma je dobre.
8 9
odpowiedź
User
michał
Czytelny i wiarygodny przekaz na tyle, że pofatygowałem się do tego banku zeby omówić szczegóły i podjąć decyzję
8 9
odpowiedź