GfK: nowy standard w badaniach mediów społecznościowych

Instytut GfK opracował i wdraża do swojej oferty jednolity zestaw standardów do zintegrowanych i globalnych badań mediów społecznościowych Social Media Analysis (SMA).

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowy produkt GfK wykorzystuje globalną sieć firmy, aby dostarczać opracowane w dowolnym języku analizy i zbiory danych dotyczące treści internetowych. Pod uwagę brane są lokalne uwarunkowania danego środowiska internetowego. Możliwe jest także uzyskanie rozbudowanych analiz, które dostępne są dzięki integracji danych uzyskanych z badań SMA z innymi znajdującymi się w zasobach GfK informacjami pochodzącymi z innych projektów badawczych.

Instytut przeprowadził test pilotażowy opracowanych standardów SMA w badaniu "status quo" w Chinach, w którym identyfikowano, zbierano i analizowano publikowane przez użytkowników internetu treści dotyczące czterech wiodących marek smartfonów. Jak zapewnia GfK, skuteczność jaką osiągnięto dzięki przyjętej w badaniu metodologii potwierdziła użyteczność globalnych standardów firmy w zakresie analiz SMA.

Opracowane przez GfK globalne standardy SMA to rezultat projektów prowadzonych przez oddziały firmy na całym świecie. Obejmowały one różnorodne projekty komercyjne, w tym również analizy typu "research on research".

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej