SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GfK Polonia wprowadza innowacyjne badanie konsumpcji mediów

GfK Single Source Panel to jednoźródłowe, nieoparte na pamięcirespondenta badanie konsumpcji radia, prasy, telewizji, internetu,kina, direct mailingu oraz produktów i usług. GfK Polonia, trzeciafirma badawcza w Polsce pod względem obrotów, zaprezentuje badanie18 września podczas konferencji wprowadzającej do Polski nowąmetodologię.

W badaniu wykorzystane zostanie unikalne urządzenie EMMprzypominające z wyglądu telefon komórkowy. Urządzenie opierającsię na metodzie porównywania dźwięków (tzw. sound matching) nagrywaco szóstą sekundę dźwięku słyszanego przez respondenta - dostarczaw ten sposób danych o słuchalności radia i oglądalności telewizji.EMM jest wyposażone w skaner kodów kreskowych (czytelnictwo prasy)i dyktafon ( m.in. pomiar konsumpcji kina). Badanie uzupełnianaliza konsumpcji produktów i usług prowadzona metodą CAPI(wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo).

Dane dostarczone dzięki GfK Single Source Panel będą ważnymźródłem wiedzy zarówno dla domów mediowych, jak i wydawców,nadawców czy reklamodawców. Pozwolą stworzyć unikalną bazę danychumożliwiającą optymalizację kampanii multimedialnych.

Polska to drugi kraj w Europie, w którym będzie dostępne GfKSingle Source Panel. Od 2006 roku badanie z powodzeniem oferuje GfKwe Włoszech. Wśród kilkudziesięciu klientów są m.in.: duże domymediowe, media i reklamodawcy.


Konferencja 18 września

GfK Polonia zaprezentuje badanie GfK Single Source Panel podczaskonferencji, która odbędzie się we wtorek 18 września o godz. 11.00w kinie Silver Screen (sala nr 1) przy ul. Puławskiej 17 wWarszawie. Oprócz prezentacji metodologii przedstawione zostanądoświadczenia z wprowadzenia badania we Włoszech, a także ofertaGfK Single Source Panel dla polskiego rynku.

Dołącz do dyskusji: GfK Polonia wprowadza innowacyjne badanie konsumpcji mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl