SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GfK Polonia wprowadza innowacyjne badanie konsumpcji mediów

GfK Single Source Panel to jednoźródłowe, nieoparte na pamięci respondenta badanie konsumpcji radia, prasy, telewizji, internetu, kina, direct mailingu oraz produktów i usług. GfK Polonia, trzecia firma badawcza w Polsce pod względem obrotów, zaprezentuje badanie 18 września podczas konferencji wprowadzającej do Polski nową metodologię.

GfK Polonia wprowadza innowacyjne badanie konsumpcji mediów

W badaniu wykorzystane zostanie unikalne urządzenie EMM przypominające z wyglądu telefon komórkowy. Urządzenie opierając się na metodzie porównywania dźwięków (tzw. sound matching) nagrywa co szóstą sekundę dźwięku słyszanego przez respondenta - dostarcza w ten sposób danych o słuchalności radia i oglądalności telewizji. EMM jest wyposażone w skaner kodów kreskowych (czytelnictwo prasy) i dyktafon ( m.in. pomiar konsumpcji kina). Badanie uzupełni analiza konsumpcji produktów i usług prowadzona metodą CAPI (wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo).

Dane dostarczone dzięki GfK Single Source Panel będą ważnym źródłem wiedzy zarówno dla domów mediowych, jak i wydawców, nadawców czy reklamodawców. Pozwolą stworzyć unikalną bazę danych umożliwiającą optymalizację kampanii multimedialnych.

Polska to drugi kraj w Europie, w którym będzie dostępne GfK Single Source Panel. Od 2006 roku badanie z powodzeniem oferuje GfK we Włoszech. Wśród kilkudziesięciu klientów są m.in.: duże domy mediowe, media i reklamodawcy.


Konferencja 18 września

GfK Polonia zaprezentuje badanie GfK Single Source Panel podczas konferencji, która odbędzie się we wtorek 18 września o godz. 11.00 w kinie Silver Screen (sala nr 1) przy ul. Puławskiej 17 w Warszawie. Oprócz prezentacji metodologii przedstawione zostaną doświadczenia z wprowadzenia badania we Włoszech, a także oferta GfK Single Source Panel dla polskiego rynku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GfK Polonia wprowadza innowacyjne badanie konsumpcji mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl