SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wszystko jest odLottowe” w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)

Totalizator Sportowy zaczął kampanię reklamującą Gierki, które kilka miesięcy temu pojawiły się w ofercie platformy Lotto.pl. Akcję przygotowały firmy marketingowe Havas Warsaw, Agencja Warszawa i Starcom.

Article

W spocie animowani bohaterowie i inne elementy z Gierek towarzyszą w codziennych sytuacjach osobom, które grają w te gry. Kampania podkreśla, że można z Gierek korzystać na różnych urządzeniach, a do wygrania jest nawet 1 mln zł.

Gierki na platformie Lotto.pl pojawiły się na przełomie grudnia i stycznia. Totalizator Sportowy informuje, że gra w nie 150 tys. unikalnych użytkowników, a w pierwszym kwartale br. łączna kwota wygranych wyniosła 26 mln zł.

Obecnie dostępnych jest dziewięć Gierek: Owocki, Kostki, Krzyżówki, Kurki, Monetki, Statki, Znaczki, Kamyki i Siódemki.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet (m.in. największe portale, Facebook, Instagram), outdoor oraz 18 tys. punktów sprzedaży Lotto

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, w tworzeniu koncepcji kreatywnej uczestniczyła też Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wszystko jest odLottowe” w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zenon Bombalina
Jak Gierek na Lotto, przecież Gierek już 20 lat nie żyje.
1 0
odpowiedź
User
Żaneta
Nic specjalnego. Ten spot jest po prostu słaby.
0 0
odpowiedź
User
adam
fajny radosny spotNapisz coś dobrego o tym spocie zeby agencja warszawa nie była kojarzona wyłącznie z pisem
0 0
odpowiedź