SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wszystko jest odLottowe” w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)

Totalizator Sportowy zaczął kampanię reklamującą Gierki, które kilka miesięcy temu pojawiły się w ofercie platformy Lotto.pl. Akcję przygotowały firmy marketingowe Havas Warsaw, Agencja Warszawa i Starcom.

Article

W spocie animowani bohaterowie i inne elementy z Gierek towarzyszą w codziennych sytuacjach osobom, które grają w te gry. Kampania podkreśla, że można z Gierek korzystać na różnych urządzeniach, a do wygrania jest nawet 1 mln zł.

Gierki na platformie Lotto.pl pojawiły się na przełomie grudnia i stycznia. Totalizator Sportowy informuje, że gra w nie 150 tys. unikalnych użytkowników, a w pierwszym kwartale br. łączna kwota wygranych wyniosła 26 mln zł.

Obecnie dostępnych jest dziewięć Gierek: Owocki, Kostki, Krzyżówki, Kurki, Monetki, Statki, Znaczki, Kamyki i Siódemki.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet (m.in. największe portale, Facebook, Instagram), outdoor oraz 18 tys. punktów sprzedaży Lotto

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, w tworzeniu koncepcji kreatywnej uczestniczyła też Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wszystko jest odLottowe” w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zenon Bombalina
Jak Gierek na Lotto, przecież Gierek już 20 lat nie żyje.
odpowiedź
User
Żaneta
Nic specjalnego. Ten spot jest po prostu słaby.
odpowiedź
User
adam
fajny radosny spotNapisz coś dobrego o tym spocie zeby agencja warszawa nie była kojarzona wyłącznie z pisem
odpowiedź