SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Globalny budżet medialny Zurich dla Mindshare

Dom mediowy Mindshare wygrał przetarg na globalne planowanie izakup mediów dla Zurich Financial Services Group.

W finałowej fazie przetargu na warty 100 milionów funtów budżetfirmy ubezpieczeniowej Mindshare (należący do WPP Group) pokonałAegis Media.

Wcześniej z przetargu wyeliminowany został dom mediowy Zed Media(należący do ZenithOptimedia), który do tej pory obsługiwał Zurichw tym zakresie. Zed Media odpowiadał za ten budżet od 2004 roku,kiedy firma zdecydowała się na przekazanie wszystkich swoichdziałań marketingowych w ręce agencji należących do PublicisGroupe.

Najważniejszymi rynkami, na których działa Zurich, są WielkaBrytania, Niemcy, USA, Szwajcaria, Hiszpania oraz Włochy. Ogółemdziałająca od 1872 roku grupa zatrudnia 60 tysięcy pracownikówobsługujących klientów w 170 krajach.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet medialny Zurich dla Mindshare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl