SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M

Firma BMW przekazała swój globalny budżet reklamowy agencjiGSD&M Idea City.

Do tej pory należąca do holdingu reklamowego Omnicom Groupagencja obsługiwała producenta samochodów na rynkuamerykańskim.

Pierwsza globalna kampania jaką GSD&M przygotuje dla BWMbędzie opierać się na temacie radości. Na początek wystartuje onatego lata w Europie, a na początku przyszłego roku za oceanem.

Do tej pory BMW korzystało z usług różnych agencji reklamowychna różnych rynkach. Przykładowo w Wielkiej Brytanii firmęobsługiwała WCRS, w Niemczech Media Audience Beratung, a w Kanadziei regionie Azji i Pacyfiku DDB.

Obecnie GSD&M walczy również z należącym do InterpublicGroup domem mediowym Universal McCann o zachowanie wartego około200 milionów dolarów amerykańskiego budżetu medialnego BMW.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl