Glossy Media z nowym pakietem tematycznym „Wnętrza”

Oferta internetowej sieci reklamowej dla kobiet Glossy Media powiększyła się o nowy pakiet tematyczny „Wnętrza”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Glossy Media z nowym pakietem tematycznym „Wnętrza”

Pakiet „Wnętrza” jest jedenastym w ofercie Glossy Media. Ma umożliwić reklmodawcom dotarcie do konsumentek zainteresowanych trendami wnętrzarskimi. W jego skład wchodzą m.in. serwisy czterykaty.pl, domiwnetrze.pl i wnetrzarium.pl.

Glossy Media jest siecią reklamy internetowej, której grupą docelową są kobiety. Należy do Agory i współpracuje z ponad 140 serwisami internetowymi oraz forami i blogami.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber