GM Records wybiera BEZobaw

GM Records wybrało Agencję BEZobaw do przygotowania, na potrzeby promocyjne firmy, prezentacji multimedialnej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zaproszenie do przedstawienia oferty na prezentację multimedialną dla GM Records zostało wysłane w lipcu do czterech agencji. Do zaprezentowania pomysłów poproszono Design606, BEZobaw, Just oraz Argonauts360. W wyniku informacji prasowych dodatkowo w konkursie uczestniczyły trzy agencje: Hand Made, Pryzmat, Top Impact. Po przeanalizowaniu nadesłanych propozycji, GM Records podjęło decyzję o rozpoczęciu współpracy z Agencją BEZobaw.

- Kreacja i pomysł Agencji BEZobaw doskonale odpowiadają naszym oczekiwaniom. Wykorzystane przez BEZobaw techniki i koncepcje, a także szczególne zwrócenie uwagi na interaktywność prezentacji sprawiło, że podjęliśmy decyzję o wyborze właśnie tej agencji. Przygotowana praca będzie najlepszą wizytówką GM Records, uosabiającą najważniejsze cechy firmy – nowoczesność, zaawansowanie technologiczne i oryginalność – mówi Bernard Lubański, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu GM Records.

Prezentacja multimedialna firmy stanowi jeden z elementów nowej strategii marketingowej firmy, która wiąże się z ekspansją GM Records na rynek europejski. Przygotowane działania promocyjne mają na celu budowę wizerunku przedsiębiorstwa, jako nowoczesnej tłoczni wykorzystującej technologie nowej generacji, świadczącej usługi na najwyższym poziomie - podano w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?