SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dom mediowy Roberta Lewandowskiego odpowiada za komunikację sklepów Go Sport

Pod hasłem "Żyjmy sportem!” trwa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Go Sport. Działania przygotowały firmy z Group One - agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy RL Media (którego współudziałowcem jest Robert Lewandowski).

Article

Startująca kampania reklamowej, oparta o platformę "Żyjmy sportem!”, zachęca konsumentów do wznowienia aktywności fizycznej po wakacjach. Bohaterami spotu są dzieci w wieku szkolnym, które szykują się do zajęć z wychowania fizycznego. Na chwilę przed ich rozpoczęciem bawią się smartfonami, by później postawić na zabawę i ruch. Reklamę kończy hasło "Widzimy się w szkole".

Kampania obejmuje, oprócz spotu (emitowanego w pierwszej odsłonie w internecie, w kolejnej - w telewizji), aktywności w kanałach BTL ze szczególnym uwzględnieniem działań wspierających sprzedaż w sklepach stacjonarnych GO Sport. Komunikację uzupełniają reklamy online.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada RL Media. Agencja Change Serviceplan odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, opracowanie i ujednolicenie komunikacji we wszystkich kanałach, w tym w punktach sprzedaży. Treści wideo przygotowała Media Ready (także należąca do Group One).

Go Sport należy do francuskiej grupy kapitałowej o tej samej nazwie. Posiada ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). Go Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród wielu dyscyplin.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dom mediowy Roberta Lewandowskiego odpowiada za komunikację sklepów Go Sport

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Planer
Wyrwać "takiego Klienta" to istny sukces! Następna kampania Mokate, po prostu zdrowie!
odpowiedź