Agencja GoldenSubmarine przygotowała charytatywny kalendarz

Agencja GoldenSubmarine rusza ze sprzedażą Złotego Kalendarza 2021. Dochód ze sprzedaży wspiera Fundacje pomocy dzieciom z chorobami nowotworowymi w Poznaniu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja GoldenSubmarine przygotowała charytatywny kalendarz

Kalendarz przygotowało 12 osób z działu kreacji GoldenSubmarine. Każda z nich zaprojektowała jedną ilustrację do Złotego Kalendarza, która była inspirowana konkretnym miesiącem.

Kalendarz ścienny ma format A2 i został wydrukowany na matowym papierze offsetowym 300g/m2. 12 kart zdobi 12 autorskich ilustracji, które są kreatywnym ujęciem każdego miesiąca. Niektóre są dosłowne, inne oniryczne, a jeszcze inne zawierają odniesienia do historii, kultury czy sztuki.

grafika
grafika
grafika

Kalendarze można kupić na stronie Sklep.goldensubmarine.com lub na aukcji na Allegro w cenie 75 zł za egzemplarz.

Każdy z twórców ilustracji mógł wskazać cel charytatywny, na który zostaną przeznaczone zyski ze sprzedaży. W wyniku głosowania wszystkich pracowników agencji wybrano Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobami Nowotworowymi w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś