GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie

Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę w internecie marki Maggi należącej do firmy Nestlé Polska. Odpowiada za działania tego brandu w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie

GoldenSubmarine opracowała i wprowadziła nowy koncept komunikacji marki w internecie w ramach kampanii „Maggi. Daj się zaskoczyć”.

Do zadań agencji należało przede wszystkim przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz internetowych formatów reklamowych. Kampania prowadzona jest m.in. na portalach Gazeta.pl i WP.pl. Z kolei za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Agencja została wybrała w wyniku przeprowadzonego przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników Nestle nie podaje.

Umowa o współpracy została podpisana na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"