GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie

Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę w internecie marki Maggi należącej do firmy Nestlé Polska. Odpowiada za działania tego brandu w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie

GoldenSubmarine opracowała i wprowadziła nowy koncept komunikacji marki w internecie w ramach kampanii „Maggi. Daj się zaskoczyć”.

Do zadań agencji należało przede wszystkim przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz internetowych formatów reklamowych. Kampania prowadzona jest m.in. na portalach Gazeta.pl i WP.pl. Z kolei za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Agencja została wybrała w wyniku przeprowadzonego przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników Nestle nie podaje.

Umowa o współpracy została podpisana na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta