Agencja Gong uruchamia platformę PIRX AI

Stawiając na rozwój w dziedzinie sztucznej inteligencji, agencja Gong (Group One) stworzyła autorską platformę PIRX AI. Narzędzie łączy możliwości analizowania dużych zbiorów danych z siłą generatywnej sztucznej inteligencji, wspierając procesy analityczne, strategiczne i kreatywne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Gong uruchamia platformę PIRX AI

PIRX AI jest autorskim rozwiązaniem stworzonym przez zespół technologiczny Gong. Narzędzie działa w oparciu o wyspecjalizowanych agentów AI, czyli osobne aplikacje dedykowane do realizacji konkretnych zadań takich jak research, tworzenie raportów, czy analiza stron internetowych. Ważnym elementem PIRX AI jest moduł Prototyp AI oparty o narzędzia low-code, które pozwalają na błyskawicznie wdrożenie dowolnych usług, tworzenie automatyzacji oraz badanie generatywnej sztucznej inteligencji w wybranych przez użytkowników scenariuszach. Prototyp AI jest terenem do testowania pomysłów przed ich produkcyjnym wdrożeniem.

- Nasza platforma  została nazwana  na cześć pilota Pirxa, postaci z książek Stanisława Lema, która podróżowała przez wszechświat, aby zbadać interakcje między ludźmi i maszynami. Wierzymy, że ta relacja rozwija się dzięki współpracy i dialogowi. Nasi konwersacyjni agenci AI pomagają w badaniach, krótkich analizach i tworzeniu treści, pozwalając nam skoncentrować się na tworzeniu świetnych i kreatywnych pomysłów dla naszych klientów - mówi Michał Bucholc, dyrektor kreatywny i lider transformacji AI Gong.

Agencja twierdzi, że stworzona przez nią platforma znacząco przyspiesza proces kreatywny. PIRX AI pozwala m.in. na research, analizę briefów czy też tworzenie assetów marketingowych. Dodatkowo autorska platforma może być zaimplementowana do aplikacji takich jak Slack, Discord czy też MS Teams.

- Postrzegamy sztuczną inteligencję jako siłę transformacyjną, która redefiniuje i doładowuje każdy proces twórczy. Dlatego opracowaliśmy PIRX AI, platformę zaprojektowaną w celu wykorzystania tej potężnej synergii. Sztuczna Inteligencja jest elementem naszego procesu twórczego już od lat, wykorzystujemy ją także w tworzeniu kampanii dla naszych klientów. Teraz oferujemy ją również w formie narzędzia, które można wdrożyć w działach marketingowych naszych klientów - podkreśla Bartek Gołębiowski, założyciel i managing partner w Gong.

PIRX AI będzie oferowany klientom agencji Gong. Za obszar związany ze sztuczną inteligencją odpowiada Michał Bucholc, dyrektor kreatywny i lider transformacji AI Gong. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu