SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Good One PR dla Zakładu Cukierniczego „Brześć”

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Zakładem Cukierniczym „Brześć”.

Good One PR dla Zakładu Cukierniczego „Brześć”

Będzie odpowiadać za PR marki firmy Brześć oraz dwóch flagowych jej produktów jakimi są „Słomka Ptysiowa” oraz „Groszek Ptysiowy”. 

Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę w zakresie działań PR, e-PR a także, za strategiczne doradztwo w obszarze public relations, reklamy oraz obecności na targach branżowych.

Za klienta odpowiada Piotr Sutkowski oraz Kamil Mazuruk.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Good One PR dla Zakładu Cukierniczego „Brześć”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl