SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goodyear HydraGrip - kampania marketingowa

Wiosną na rynku pojawiła się nowa opona Goodyear HydraGrip, która otrzyma silne wsparcie marketingowe w postaci zintegrowanej kampanii reklamowej i działań z zakresu public relations

Wprowadzeniu na rynek nowej opony Goodyear HydraGrip towarzyszyła niestandardowa kampania public relations, wykorzystująca event marketing i działania media relations. W zakresie public relations Grupę Goodyear wspomaga agencja BCMFD media communications.

Prezentacji nowej opony Goodyear HydraGrip towarzyszył pokaz mody w awangardowym miejscu stolicy - Fabryce Trzciny. Było to prekursorskie przedsięwzięcie w branży motoryzacyjnej. Po raz pierwszy producent opon przedstawił mediom oraz gościom ze świata kultury i biznesu, nowy produkt w formie wydarzenia artystycznego.

Celem zaplanowanych działań jest dotarcie do konsumentów z informacją o produkcie poprzez media specjalizujące się w tematyce motoryzacyjnej. Zadaniem agencji było również kreowanie wizerunku marki w środowiskach opiniotwórczych poprzez media propagujące nowe trendy i modę. W ten niestandardowy sposób wzmocniony został przekaz reklamowy, co ma zaowocować wzrostem świadomości Top Of Mind wśród konsumentów.

Dla opony Goodyear HydraGrip przygotowano również kampanię reklamową w telewizji i prasie. "Odpowiednio dobrane tytuły prasowe mają być efektywną drogą dotarcia do klientów kupujących opony tej klasy" - podkreśla Dominika Kraśko, dyrektor marketingu Grupy Goodyear Polska.

Nowa opona letnia Goodyear będzie miała silne wsparcie merchandisingowe. Klienci, którzy kupią komplet opon Goodyear HydraGrip otrzymają kurtkę przeciwdeszczową, zaś w serwisach opon pojawią się nowe stojaki na opony, plakaty i ulotki. "Zastosujemy też środki z arsenału ambient media, m.in. reklamy w stadninach koni " - mówi Dominika Kraśko. Podobnie jak w pozostałych krajach Europy opona Goodyear HydraGrip zadebiutowała na polskim rynku wiosną.

Goodyear HydraGrip została opracowana specjalnie do jazdy po mokrych nawierzchniach. Dzięki zastosowaniu technologii DynamicDrainTRED opona ma rewelacyjne osiągi w hamowaniu na mokrej nawierzchni i doskonałe parametry na suchej drodze. Konstrukcja HydraGrip odpowiada warunkom klimatycznym panującym na naszym kontynencie oraz preferencjom klientów przykładających szczególną wagę do bezpieczeństwa podczas jazdy. Ponad 70% kierowców w Europie chce zakładać do swoich samochodów opony bardzo dobrze zachowujące się na mokrych nawierzchniach. Opona Goodyear HydraGrip ustanawia nowe standardy w segmencie ogumienia letniego.

Dołącz do dyskusji: Goodyear HydraGrip - kampania marketingowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl