Google’a odwiedza codziennie kilkanaście mln polskich internautów, Facebooka - 7 mln, a YouTube’a - 4,7 mln (TOP 10)

W zeszłym tygodniu serwis Google.pl codziennie odwiedzało średnio 9,73 mln polskich internautów, a Google.com - ponad trzy razy mniej. Facebook notował codziennie średnio 7,04 mln użytkowników, o dwa-trzy razy więcej niż najpopularniejsze polskie portale: Onet.pl, WP.pl i Allegro.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych gemiusAudience przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (10,1-10,4 proc. dziennie), a najniższy - w sobotę i niedzielę (8,5 i 9,2 proc.).

Dzienny zasięg Facebooka wynosił od 6,8 proc. do 7,4 proc., YouTube’a - od 4,6 proc. do 4,9 proc., a Google.com - od 2,2 proc. do 3,1 proc.

Wśród polskich portali liderem jest Onet z dziennym zasięgiem na poziomie 2,7-3,5 proc. WP.pl notowała od 2,2 proc. do 3 proc., Allegro.pl - od 2 proc. do 2,4 proc., Interia.pl - od 1,2 proc. do 1,6 proc., a OLX.pl - od 1,3 proc. do 1,6 proc.

Większość witryn najlepsze wyniki osiągała w poniedziałki, wtorki i środy, a najgorsze - w soboty i niedziele. Wyjątkami pod tym względem są Allegro.pl, OLX.pl i Wikipedia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualna-polska-przed-onetem-grupa-gazeta-pl-blizej-grupy-interia-pl-top50-serwisow ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat