Google o milion użytkowników przed Onet.pl - najpopularniejszewitryny w Polsce

Prezentujemy top-20 witryn WWW i top-10 komunikatorów w Polsce,czyli wrześniowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Serwis Google.pl utrzymał pozycję lidera na polskim rynkuinternetowym, zarówno jeśli chodzi o liczbę użytkowników i zasięg -wynika z najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemiusprzygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do sierpnia b.r. nie zmieniły się pozycjenajpopularniejszych w Polsce witryn. W pierwszej trójce Google,Onet.pl oraz Wirtualna Polska.

Ranking witryn według zasięgumiesięcznego

W rankingu na liczbę odsłon pozycję lidera utrzymał serwisAllegro.pl, który miał ich ponad 3,3 mld.

Ranking witryn według miesięcznegoczasu

Liderem komunikatorów jest Gadu-Gadu - miesięcznie 5,86 mlnużytkowników. Ze Skype korzysta 3,90 mln użytkowników a z Tlen.pl0,81 mln.

Ranking komunikatorów według zasięgumiesięcznego

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2007 r.Liczebność próby: N=18 866. Grupa objęta badaniem 7+. Do badaniawykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badaniaNetTrack Millward Brown SMG/KRC.

* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nieuwzględniono:- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatyczniewraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starciekomputera w przeważającej części przypadków nie jestużywany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię