Google ogranicza wyświetlanie reklam firmom z niepotwierdzoną historią

Google ogłosiło nowe podejście do poprawy przejrzystości reklam w ramach programu „Poznaj się”.  Zasada “Ograniczone wyświetlanie reklam” ma na celu zmniejszenie ryzyka oszustw i zapobieganie mylącym i wprowadzającym w błąd reklamom.

BG
BG
Udostępnij artykuł:

– Chociaż chcemy zapewnić użytkownikom możliwość interakcji z trafnymi i pomocnymi reklamami, ta zasada zmniejszy ryzyko, że zobaczą wprowadzającą w błąd lub mylącą reklamę od reklamodawcy o niepotwierdzonej historii – napisał na blogu Alejandro Borgia, dyrektor ds. zarządzania produktami w Google.

Zasady, które będą wprowadzane stopniowo, będą miały zastosowanie do tych reklamodawców, którzy będą kierować swoje kampanie reklamowe na określone marki.

Na przykład Google wdroży tę zasadę, jeśli związek między reklamodawcą a marką, do której odnosi się jego reklama, jest niejasny. Jest to obszar, w którym Google chce mieć pewność, że użytkownicy wchodząc w interakcję z reklamą dobrze wiedzą, z kim mają do czynienia.

Reklamodawcy, którzy nie mają pozytywnej, trwałej historii “dobrego zachowania”, mogą mieć - w związku z nowymi zasadami - ograniczoną liczbę wyświetleń zw miarę budowania swojej historii na platformie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/google-synthid-znaki-wodne-dla-obrazow-generowanych-przez-sztuczna-inteligencje,7169489002678401a ##

Google przekazał także reklamodawcom wskazówki, które mogą wykorzystać w kampaniach, aby stworzyć przejrzyste reklamy – m.in. przypinając swoją domenę do tytułu reklamy, zwłaszcza jeśli nie jest to marka powszechnie znana w internecie.

"Ważne jest dla nas również, aby nasza platforma była otwarta dla nowych reklamodawców i dawała im możliwość dostarczania przydatnych doświadczeń” – napisano na blogu. - „Ta zasada nie blokuje ani nie usuwa żadnych reklam z naszej platformy, a wszelkie ograniczenia dotyczące reklam będą miały zastosowanie tylko w określonych sytuacjach, np. gdy użytkownik może zostać zdezorientowany tożsamością marki reklamodawcy”.

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady