SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google powiększa dominację na rynku płatnych reklam w wyszukiwarkach

W III kwartale bieżącego roku Google powiększyło swoją dominację na brytyjskim rynku płatnych reklam w wyszukiwarkach.

Google powiększa dominację na rynku płatnych reklam w
wyszukiwarkach

Z badania przeprowadzonego przez zajmującą się internetowym marketingiem firmę Efficient Frontier wynika, że między lipcem a wrześniem Google miało 86,7 procenta rynkowych udziałów. To o 1,1 procenta więcej w porównaniu z II kwartałem - informuje serwis Brand Republic.

Daleko w tyle za Google znalazły się wyszukiwarki Yahoo (9,6 procenta udziałów w rynku) i Microsoft Live (3,6 procenta).

Jeszcze większą dominację Google miało w pozostałej części Europy, gdzie do firmy należało w III kwartale aż 92,5 procenta rynku. Z kolei za oceanem udziały rynkowe Google wyniosły 71,4 procenta.

"Nasze dane pokazują, że marketing w internetowych wyszukiwarkach wciąż jest wysoce produktywnym kanałem marketingu bezpośredniego dla reklamodawców, nawet na najbardziej wymagających rynkach" - stwierdził James Beriker, prezes i dyrektor wykonawczy firmy Efficient Frontier.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google powiększa dominację na rynku płatnych reklam w wyszukiwarkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl