Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu

Google rozpoczął testy nowego formatu reklamowego w swojej mobilnej wyszukiwarce. Chodzi o zdjęcia na których pojawiają się dodatkowe informacje na temat cen produktów oraz możliwości ich zakupu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu

Nowy format reklamowy testowany przez Google dotyczy mobilnej wyszukiwarki pracującej trybie graficznym. Pojawiające się w niej zdjęcia będące reklamą zawierają dodatkowe informacje widoczne w formie dymków na zdjęciu.

Reklamodawcy mogą w ten sposób poinformować użytkowników o cenie widocznego na fotografii przedmiotu, a po dotknięciu dymka przez internautę jest on automatycznie przenoszony na stronę, na której może dokonać zamówienia lub zakupu produktu.

grafika

Na blogu Google wyjaśnia, że prowadzone obecnie testy są ograniczone jedynie do wybranych kategorii towarów, takich jak sprzęt biurowy czy sztuka. Na razie nie wiadomo kiedy nowy format miałby zostać udostępniony szeroko reklamodawcom. Firma zapowiada, że termin oraz ostateczny kształt tej oferty zostanie ustalony po zebraniu wyników obecnych prób.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek