Google udostępnia symulator kampanii AdWords

Google opracowało narzędzie do symulacji kampanii w swoim systemiereklamowym AdWords. Opiera się ono na bieżących danych, pozwalającefektywniej planować takie akcje dla konkretnych słów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Udostępniony przez Google symulator kampanii w systemiereklamowym AdWords na podstawie analizy statystyk z siedmiuostatnich dni oblicza liczbę wyświetleń reklamy dla wybranejmaksymalnej stawki CPC, potencjalną liczbę kliknięć w reklamę orazkoszt jednego kliknięcia. Dzięki temu narzędzie pozwala ocenićkorelacji między licytacjami, ruchem na stronie i ogólnymi kosztamikampanii dla konkretnych słów kluczowych. Aplikacja zostałazamieszczona w zakładce "Słowa kluczowe" interfejsu kontaAdWords.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"