SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google wprowadza narzędzie Analytics 360 Suite dla marketerów

Google oddał w ręce marketerów nowe narzędzie o nazwie Analytics 360 Suite. Mam ono pozwalać na szybką ocenę zachowań klientów i skuteczności kampanii oraz lepsze dopasowanie działań reklamowych do preferencji użytkownika.

Article

W komunikacie zapowiadającym Analytics 360 Suite Google podkreśla, że wprowadzenie tego narzędzia jest odpowiedzią na oczekiwania marketerów. Większość z nich uważa bowiem, że obecnie dostępne rozwiązania analityczne wobec rosnącej liczby danych pochodzących z różnych źródeł stają się zbyt skomplikowane w obsłudze.

Według Google Analytics 360 Suite pozwoli określić czy niektórzy klienci częściej kupują dany produkt niż pozostali oraz czy na stronę sklepu trafili dzięki wpisaniu zapytania w wyszukiwarkę Google. W kilku prostych krokach można będzie następnie stworzyć kampanię AdWords kierowaną właśnie do tej grupy konsumentów i dostosowaną do ich potrzeb. Reklamodawca zyska także szansę na zaangażowanie większej liczby użytkowników, którzy mają np. podobne zainteresowania do osób, które już skorzystały z danej oferty przy pomocy DoubleClick Bid Manager. W ten sposób zaprojektowana i szyta na miarę kampania reklamowa stanie się użyteczna dla konsumentów dzięki dostarczeniu im informacji, których szukają i przefiltrowaniu nieciekawych dla nich treści.

Google zapewnia, że nowe narzędzie dostarczy reklamodawcy użytecznego wglądu na temat zachowania konsumenta, ale nie wygeneruje większej liczby danych. Umożliwi np. określenie, która reklama spowodowała największy wzrost sprzedaży lub która wersja strony internetowej okazała się najbardziej przyjazna dla użytkownika. Dzięki takiej ewaluacji możliwa będzie natychmiastowa reakcja i zaimplementowanie zmian w poszczególnych elementach kampanii, tak aby stały się lepiej dopasowane do użytkownika.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google wprowadza narzędzie Analytics 360 Suite dla marketerów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
A co to jest Analytics 360 Suite dla marketerów ?
9 8
odpowiedź