Google z narzędziem reklamowym opartym na sztucznej inteligencji

Platforma Google wprowadziła nowe narzędzie reklamowe – Product Studio. Ten oparty na sztucznej inteligencji system ma ułatwić tworzenie i umieszczanie reklam na platformach należących do firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Google zauważa, że ​​nowa technologia pozwoli reklamodawcom zaoszczędzić czas na projektowaniu treści podczas promowania produktów. Sztuczna inteligencja pomoże więc łatwo tworzyć obrazy przy użyciu generatywnej sztucznej inteligencji. Na przykład narzędzie dokona edycji zdjęcia - usunie tło i poprawi jego jakość.

Następnie system pomoże publikować treści w wielu witrynach, takich jak Gmail, YouTube i Shorts. Automatycznie określi, gdzie ta lub inna reklama uzyska maksymalną liczbę wyświetleń i kliknięć. Dodatkowo system automatycznie uzupełni feed produktowy i zamieści informacje o nich znalezione na oficjalnej stronie producenta.

Warto zauważyć, że w fazie testowej Product Studio liczba wyświetleń filmów promocyjnych wzrosła o 40 proc..

Zapowiedzi Google o dodaniu funkcji AI do umieszczania i tworzenia reklam pojawiły się po raz pierwszy w kwietniu 2023 roku. Wtedy poinformowano, że z jego pomocą firma może konkurować z największymi agencjami marketingowymi.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski