SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goran Markovic nowym dyrektorem marketingu T-Mobile Polska

Goran Markovic dołączy od września br. do zarządu T-Mobile Polska. Będzie odpowiadał za rynek prywatny i kierował pionem odpowiedzialnym za ofertę dla klientów indywidualnych. Zastąpił na tym stanowisku Frederica Perrona, który w lipcu pożegna się z firmą.

Goran MarkovicArticle

Frederic Perron ma odejść z T-Mobile Polska z końcem lipca, o czym spółka komunikowała już w kwietniu br.

Jego następca, Goran Markovic jest związany z sektorem telekomunikacyjnym od ponad 16 lat. W tym czasie pełnił funkcje kierownicze w spółkach Grupy Telenor. Ostatnio zajmował stanowisko chief commercial officera w Telenor Bułgaria i kierował całością działań sprzedażowych i marketingowych segmentów B2C oraz B2B.

 - Z radością witamy w naszych szeregach tak doświadczonego i utalentowanego profesjonalistę. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyzwań, jakie globalna sytuacja postawiła przed rynkiem telekomunikacyjnym, ale po zakończeniu procesu zmian T-Mobile jest dziś w najlepszej pozycji, aby nadal zdobywać klientów. Jestem pewien, że dzięki wsparciu Gorana odniesiemy sukces - skomentował Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

W trakcie swojej kariery Markovic przeszedł ścieżkę od stażu w dziale marketingu do przejęcia odpowiedzialności za całą ofertę komercyjną operatora. Przed objęciem stanowiska w Telenor Bułgaria był odpowiedzialny za transformację biznesu i organizacji w regionie CEE jako program director klastra CEE. Wcześniej zajmował stanowiska w pionie marketingu Telenor Hungary, takie jak omni-channel marketing director, business transformation lead i doradca CMO. Pełnił także funkcję brand managera w Grupie Telenor po wyprowadzce ze swojego rodzinnego kraju, Czarnogóry, gdzie rozpoczął karierę w 2004 r. jako stażysta w zespole komunikacji marketingowej. Goran Markovic jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Czarnogóry.

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Goran Markovic nowym dyrektorem marketingu T-Mobile Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl