SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goryl wygrał w Cannes. Dwa Brązowe Lwy dla polskich agencji (wideo)

Na zakończenie 55 edycji Cannes Lions rozdano najbardziejprestiżowe nagrody Film, Titanium i Integrated Lions. Brąz przypadłdla agencji McCann Erickson.

Grand Prix w kategorii Film przypadł za reklamę "Gorilla"zrealizowaną przez agencję Fallon London dla marki Cadbury. DrugieGrand Prix powędrowało za serię spotów ("Enemy Weapon","Gravesite", "John 117/Monument", "Combat") przygotowanych przezMcCann Worldgroup z San Francisco w celach promocji gry "Halo 3" nakonsole Xbox Microsoftu.


W kategorii Film polski oddział McCann Erickson otrzymał brązowegoLwa za spot "Egzekucja" dla Fundacji Dzieci Niczyje.


Titanium Grand Prix przypadł agencji Projector z Tokio za kampanię"Uniqlock" firmy odzieżowej Uniqlo. To drugie Grand Prix przyznanetej kampanii. Wcześniej "Uniqlock" zwyciężyło w kategorii CyberLions.

Integrated Grand Prix za kampanię "Believe" gry "Halo 3"odebrała agencja McCann Worldgroup z San Francisco.

W kategorii Film Young Lions złoto przypadło Argentynie, srebroUSA, a brąz Włochom. Młodzi kreatywni mięli do przygotowaniareklamę zachęcającą do zachowań mających na celu ochronęśrodowiska.

Agency of the Year została BBDO Nowy York. Na drugim miejscuznalazła się AlmapBBDO z Sao Paulo, a na trzecim DDB Londyn.Network of the Year została BBDO, a później DDB i Saatchi &Saatchi. Z Polski do Cannes trafiły 124 prace, o 49 mniej niż roktemu. Nagrodę - oprócz agencji McCann Erickson - zdobył takżepolski oddział Saatchi & Saatchi (więcej).


Zobacz nagrodzone prace

Dołącz do dyskusji: Goryl wygrał w Cannes. Dwa Brązowe Lwy dla polskich agencji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl