SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gość Niedzielny" podnosi ceny reklam

Od początku października Biuro Reklamy 'Gościa Niedzielnego' wprowadza nowy cennik reklam.

Podwyżka ma związek ze zwiększeniem poziomu sprzedaży pisma, który w stosunku do ubiegłego roku wzrósł o ponad 15%.

 – Nowe ceny są co prawda wyższe od dotychczasowych, ale i tak są nadal bardzo konkurencyjne. Nasz tygodnik cieszy się coraz większym zainteresowaniem domów mediowych, dlatego cennik, który przygotowaliśmy umożliwi nam prowadzenie spójnej i atrakcyjnej dla wszystkich zainteresowanych polityki cenowej. Wcześniejszy cennik tego nie zapewniał – tłumaczy podwyżkę Aneta Mondry szef biura reklamy w „Gościu Niedzielnym”.

Nowe, przykładowe ceny:

Prawa redakcyjna 21.000

III okładka 25.000

IV okładka 30.000

Na początku września Gość powiększył objętość o dodatkowe 16 stron. Cena egzemplarzowa to nadal 3 złote. Tygodnik w czerwcu sprzedawał przeciętnie 134.818 egzemplarzy tygodniowo.

Dołącz do dyskusji: "Gość Niedzielny" podnosi ceny reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl