SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GPD dla Banku Zachodniego WBK

'15 razy lepiej. Kredyt gotówkowy 15 pensji' to propozycja kierowana do wszystkich osób zarabiających od 1000 zł, w wieku 25-65 lat.

Główny przekaz reklamowy wykorzystywany jest zarówno w kampanii ATL, jak i BTL. Aby nikt nie miał wątpliwości, że komunikat kierowany jest właśnie do niego, motyw wizualny kampanii pokazuje troje przedstawicieli różnych grup wiekowych i zawodowych. Spot radiowy natomiast w zabawny sposób przedstawia nastrój człowieka, którego bank przyzwyczaił do tego, że od każdego może żądać 15 razy więcej. Reklamy radiowe i prasowe wspierane są materiałami POS oraz reklamą zewnętrzną umieszczaną na środkach komunikacji miejskiej.

          

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Za przygotowanie kreacji, która ruszyła 29 marca i potrwa do końca maja, w całości odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD. Ze strony BZ WBK projekt prowadził Sebastian Wierciński.

Dołącz do dyskusji: GPD dla Banku Zachodniego WBK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl