SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GPEC chce budować pozytywny wizerunek

Lepszy kontakt z odbiorcami ciepła oraz promowanie pakietu usług serwisowych to cele całorocznego 'Programu Ekspert' 30 stycznia 2007 r. rozpoczyna w lokalnej prasie Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej.

Teksty ukazywać się będą od końca stycznia do grudnia 2007 roku w „Dzienniku Bałtyckim” w każdy wtorek na trzeciej kolumnie dodatku „Dom + Nieruchomości + Wnętrza” oraz w wydawanej co miesiąc bezpłatnej „Twojej Gazecie Osiedlowej”.

-  Czytelnicy dowiedzą się, czym jest termowizja, audyt energetyczny, jakie są nowoczesne rozwiązania grzewcze, i w jaki sposób można z nich korzystać – mówi Karolina Kordas – Stępska z działu marketingu GPEC, odpowiedzialna za „Program Ekspert”. - Choć głównymi klientami GPEC są spółdzielnie mieszkaniowe oraz zarządcy nieruchomości, uważamy, iż powinniśmy dbać również o pozytywny wizerunek wśród odbiorców ciepła – mieszkańców Gdańska i Sopotu.

Drugim zadaniem Programu Ekspert jest promowanie „GPEC Serwis” - odpłatnych usług okołoenergetycznych oferowanych przez GPEC.

-   „GPEC Serwis” to nowa jakość w podejściu do potrzeb klienta – wyjaśnia Karolina Kordas-Stępska. - Dzięki trzem pakietom usług oferowanym przez naszą firmę, klienci nie muszą poszukiwać np. wykonawców instalacji wewnętrznych czy martwić się o prawidłową eksploatację węzłów. Liczymy, iż dzięki akcji „Program Ekspert” zwiększy się rozpoznawalność marki „GPEC Serwis” oraz poszerzy znajomość naszej oferty.

To nie pierwsze przedsięwzięcie GPEC mające na celu budowanie pozytywnych relacji z odbiorcami ciepła. Na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku spółka we współpracy z „Dziennikiem Bałtyckim” opublikowała akcję „Cztery kroki oszczędnego ogrzewania”, której zwieńczeniem był insert w postaci termometru pokojowego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GPEC chce budować pozytywny wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl