Grafiki i głos Kallwejta w kampanii Osiedla Gocławskiego

W prasie, radiu BTL-u i na outdoorze trwa kampania reklamowa Osiedla Gocławskiego, które w Warszawie buduje Budimex Nieruchomości. Materiały graficzne na potrzeby akcji - za którą odpowiadają firmy San Markos i MediaOn - przygotował Jan Feliks Kallwejt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Znany z charakterystycznych ilustracji Jan Feliks Kallwejt do kampanii Osiedla Gocławskiego stworzył ciepłe, optymistyczne grafiki pokazujące całą dzielnicę Praga, gdzie budowane jest to osiedle. Ponadto Kallwejt użyczył głosu do jego reklamy radiowej. Cała akcja podkreśla, że Osiedle Gocławskie jest bardzo dobrym miejscem do zamieszkania z uwagi na korzystną lokalizację, przystępną cenę i atrakcyjne mieszkania.

Całościową kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa San Markos, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaOn. Długość trwania akcji zależy od tego, jak będzie szła sprzedaż mieszkań na Osiedlu Gocławskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych