Grandesi z nową kampanią dla leku Senolek Hasco-Lek

Ruszyła kampania nowego leku na sen – Senolek firmy Hasco-Lek. Przygotowana komunikacja ma charakter 360 stopni i obejmuje takie kanały jak telewizja, internet, platformy społecznościowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grandesi z nową kampanią dla leku Senolek Hasco-Lek

Kampania leku Senolek skierowana jest do osób dorosłych, które borykają się z problemami zasypiania lub częstymi wybudzeniami w nocy. Celem jest przypomnienie, jak ważna jest radość z wypoczynku, ponieważ sen to nie tylko zdrowie, ale także źródło przyjemności

Hasłem przewodnim jest więc “Spanie to znowu przyjemność”, a leitmotivem wizualnym są animacje widoczne na kołdrach komfortowo śpiących bohaterów spotów. W ten sposób komunikacja metaforycznie nawiązuje do powiedzeń powszechnie używanych w języku polskim, wykorzystywanych do opisania przyjemności ze spania. Na pościeli pojawia się między innymi błogo śpiące dziecko, głęboko śpiący niedźwiedź oraz słodycze symbolizujące słodki sen.

Strategię komunikacji przygotowała firma Synergion, za koncept kreatywny oraz nadzór nad produkcją odpowiadają Grandesi. Spot wyprodukował dom produkcyjny FOG Content Production, za postprodukcję odpowiada VEIN.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"