SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grażyna Kubica szefową rozrywki w TVN Grupa Discovery. „Zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami”

Grażyna Kubica objęła nowopowstałe stanowisko dyrektora działu rozrywki w TVN Grupa Discovery. - W ramach trwającej transformacji zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szef ds. komunikacji korporacyjnej.

 

fot. TVNArticle

Grażyna Kubica nadal jest zastępcą dyrektora programowego TVN - Edwarda Miszczaka (stanowisko piastuje od kilkunastu lat). Dzięki pełnieniu obu funkcji odpowiada za wszystkie programy rozrywkowe produkowane w ramach TVN Grupa Discovery, w tym lifestylowe i factualowe.

- W ramach trwającej transformacji zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami. Nasi widzowie oczekują, że dostarczać będziemy im atrakcyjnych i różnorodnych treści za pośrednictwem wielu platform. Odpowiadając na te oczekiwania i zgodnie z trendami rynkowymi, odchodzimy od myślenia w kategoriach kanałów i ramówek telewizyjnych w kierunku poszczególnych gatunków kontentu, tj. lifestyle, factual, news, czy entertainment. Struktura organizacyjna w zakresie tworzenia i zarządzania tymi kategoriami treści jest na bieżąco dostosowywana do tych zmian - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szef ds. komunikacji korporacyjnej TVN Grupy Discovery.

Kubica przed dołączeniem do TVN Grupy Discovery pracowała w Endemol Shine Polska jako producent.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dorota Eberhardht - dotychczasowy dyrektor ds. zarządzania kontentem -  od niedawna zajmuje się również nadzorem programowania kanałów tematycznych.

Jak już informowaliśmy ostatnio, stanowisko dyrektora programów lifestylowych TVN Grupa Discovery objęła Monika Pieczyńska, która na tej funkcji zastąpiła Małgorzatę Łupinę. Z kolei dyrektorem programów factualowych jest Przemysław Kwiatkowski.

Według sprawozdania Discovery w USA zanotowało w ub.r. spadek przychodów o 2 proc. do 6,95 mld dolarów (wpływy reklamowe zmalały o 5 proc.) i zysku OIBDA o 3 proc. do 3,97 mld dolarów, natomiast na pozostałych rynkach przychody zmalały o 8 proc. do 3,71 mld dolarów (wpływy z reklam poszły w dół o 13 proc.), a zysk OIBDA o 32 proc. do 723 mln dolarów. W przypadku rynków zagranicznych do spadków dodatkowo przyczyniło się umocnienie kursu dolara.

W 2019 roku TVN osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5 proc. do 2,07 mld zł oraz wyniku netto ze 157,71 mln zł straty do 540,57 mln zł zysku. Firma na koniec roku zatrudniała 1,6 tys. osób, zwiększyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i badania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grażyna Kubica szefową rozrywki w TVN Grupa Discovery. „Zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolina
Od samego mieszania herbata nie będzie słodsza - tam trzeba wprowadzić nowych ludzi którzy wniosą jakieś świeże podejście do oferty. Aktualnie rozrywka w TVN tonie patrząc na Rownych Sobie, Power Couple czy Lego Masters o reszcie nowości nie wspominając...
odpowiedź
User
crown
Rozrywka lezy, seriale leżą, kanały tematyczne umarły. To może jednak nie zmieniać "filozofii", tylko przyklejonych do stołków od lat decydentów?
odpowiedź
User
balon
To jedna z mądrzejszych decyzji Discovery.
odpowiedź