Grażyna Torbicka promuje tusze do rzęs od L'Oreal w kampanii #Wartemilionów

Startuje kampania reklamowa tuszy do rzęs Volume Million Lashes od L'Oréal Paris. Produkt reklamuje ambasadorka marki - Grażyna Torbicka. Akcję #Wartemilionów przygotowały McCann Worldgroup Polska, Starcom, Lucky Luciano, Efektura i Big Picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Motywem głównym spotu jest piękno tkwiące w oczach. Grażyna Torbicka opowiada o tym, jaką rolę w jej pracy zawodowej odgrywa spojrzenie. Czarno-biały, 60-sekudowy spot wieńczy hasło "A jaką historię skrywa Twoje spojrzenie?".

- Osobowość, pasja, poczucie piękna w sytuacji, kiedy czuję się silna i pewna - to wszystko kryje się w naszych oczach. O tym jakie historie kryją się za każdym spojrzeniem, opowiadam w najnowszej kampanii zrealizowanej dla Volume Million Lashes pod hasłem spojrzenie #wartemilionów. Zachęcam także Polki by dzieliły się swoimi doświadczeniami - komentuje Grażyna Torbicka.

Spot emitowany będzie w internecie, m.in. na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Kampanię wspierać będą działania public relations. Działania zaplanowano do 15 kwietnia.

Kampania #Wartemilionów inauguruje rozszerzenie kontraktu ambasadorskiego między L'Oréal Paris a Grażyną Torbicką. Prezenterka od ponad dwóch lat współpracująca z marką będzie teraz promować kolejną kategorię produktową - kolorowych kosmetyków do makijażu.

Za kreację spotu odpowiada McCann Worldgroup Polska, za reżyserię Kuba Kossak. Produkcją zajęło się studio Lucky Luciano, postprodukcją i dźwiękiem Efektura. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana