SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Great Open House dla Palmolive

Trwa promocja konsumencka produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy realizowana przez agencję Great Open House.

Celem akcji prowadzonej przez Great Open House jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki Palmolive jako eksperta w codziennej pielęgnacji, poprzez przybliżenie klientom oferty produktów dwóch linii - Palmolive Thermal Spa oraz Palmolive Aromatherapy, ze szczególnym naciskiem na nowość - Aromatherapy Vitality.

W czasie akcji promocyjnej kosmetyki obu wymienionych linii Palmolive można nabyć w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo do każdego produktu linii Palmolive Thermal Spa dodawana jest loofah gratis, natomiast za zakup artykułu linii Palmolive Aromatherapy konsumentka otrzyma w prezencie kosmetyczkę.

Promocja realizowana jest w sieciach hal Key Account oraz Cash & Carry w dniach od 23 czerwca do 16 lipca br. W terminie od 7 do 29 lipca br. akcja obejmie zasięgiem również wybrane warszawskie hale Tesco.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Great Open House dla Palmolive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl