Grey rezygnuje ze współpracy z Coty. „Różnice finansowe”

Agencja Grey zrezygnowała ze współpracy i obsługi reklamowej firmy kosmetycznej Coty powołując się na różnice w podejściu do kwestii finansowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grey rezygnuje ze współpracy z Coty. „Różnice finansowe”

Należąca do sieci WPP agencja reklamowa Grey zrezygnowała z obsługi reklamowej wszystkich marek należących do firmy kosmetycznej Coty powołując się na tzw. różnice finansowe. Poinformował o tym rzecznik agencji w oficjalnym mailu. Chodzi o takie marki, jak m.in. Clairol, Wella i inne marki zapachowe. Dotyczy to również marki Covergirl, którą - zgodnie z informacjami ujawnionymi w piątek przez Coty- od teraz obsługiwać ma agencja Droga5 wybrana w przetargu.

Przedstawiciele Grey twierdzą jednak, że agencja zrezygnowała ze współpracy z Coty już 13 lutego, na kilka dni przed ogłoszeniem nowej agencji dla marki Covergirl.

Agencja Grey odmówiła udzielenia bliższych informacji na temat tzw. różnic finansowych. Nie jest jednak tajemnicą, że Coty twardo od dawna broni stosowanego modelu rozliczeń finansowych z agencjami marketingowymi, który polega na co najmniej 120 dniowym terminie płatności za świadczone przez nie usługi.

Coty nie podaje, do jakich agencji przeniesie teraz obsługę reklamową pozostałych swoich marek, dla których dotychczas pracowała agencja Grey.

Zakończenie przez Grey współpracy z Coty rozwiązuje problem konfliktu obsługi konkurencyjnych względem siebie marek  - agencja pracuje bowiem dla marki Pantene i innych produktów do pielęgnacji włosów należących do koncernu Procter&GAmble.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"