Grey Worldwide dla Lenor i Vizir Snowflower

Od marca br. Procter & Gamble wprowadza na polski rynek nowy wariant płynu do zmiękczania tkanin Lenor i proszku do prania Vizir, które razem tworzą system produktów o tej samej nucie zapachowej - Snowflower. Nowy system będzie wspierany telewizyjną kampanią reklamową

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przekaz skierowany jest do użytkowników płynów zmiękczających i proszków do prania ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych i w średnim wieku, które posiadają co najmniej jedno dziecko.

Emisja spotu telewizyjnego, który jest jedynym medium ATL, rozpoczęła się 15 marca. Trzydziestosekundowy film będzie emitowany w TVP, Polsacie, TV4, TVN, TVN7 i kanałach tematycznych.

Na potrzeby polskiego rynku zespół kreatywny Grey dokonał adaptacji gotowego spotu. Film podkreśla benefity płynące z używania systemu produktów, którymi są "czystość, świeżość i miękkość pościeli za każdym razem, kiedy kładziesz się spać".

Kampanię koordynują: Monika Bierwagen (Account Supervisor), Roksana Odyjas (Junior Account Executive), Monika Świątek-Król (Copywriter) i Joasia Zielińska (Art Director) - po stronie Grey, oraz Agnieszka Orlik (Brand Manager) i Maciej Derda (Associate Brand Manager) po stronie klienta.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek