SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grey Worldwide Warszawa: 396 tys. zł straty przy spadku przychodów do 24,4 mln zł, 6 osób mniej

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zakończyła 2018 rok stratą w wysokości 396,2 tys. zł przy przychodach w wysokości 24,43 mln zł. Zatrudnienie w spółce zmniejszyło się z 49 do 43 osób - wynika ze sprawozdania rocznego złożonego w KRS.

fot. Shutterstock.com Article

Łączne przychody agencji Grey Worldwide Warszawa wyniosły na koniec 2018 roku 24,43 mln zł wobec 31,81 mln zł rok wcześniej. Przychody netto ze sprzedaży spadły rok do roku z 28,66 mln zł do 20,24 mln zł, a pozostałe przychody operacyjne wzrosły z 3,15 mln zł w 2017 roku do 4,19 mln zł w 2018 roku.

Koszty zmniejszyły się w omawianym okresie z 30,8 mln zł do 24,6 mln zł. W tym koszty sprzedaży zmalały z 16,9 mln zł do 12,4 mln zł, a koszty ogólnego zarządu – z 13,7 mln zł do 12,2 mln zł.

Strata ze sprzedaży wzrosła z 1,98 mln zł w 2017 roku do 4,31 mln zł w 2018 roku. Strata z działalności operacyjnej wyniosła na koniec ub.r. 130,9 tys. zł wobec zysku 1,17 mln zł w 2017 roku.

Grey Worldwide zamknęła 2018 rok stratą w wysokości 396,2 tys. zł wobec 906,5 tys. zł zysku rok wcześniej.

W 2018 roku wypłacono 1,3 mln zł dywidendy za 2017 rok.

W ub.r. w agencji pracowały 43 osoby na podstawie umowy o pracę, czyli 6 mniej niż rok wcześniej.

Firma zatrudnia również osoby na podstawie umów cywilnoprawnych oraz z osoby prowadzące działalność gospodarczą. Ich liczby nie podaje.

Na koniec 2018 roku Grey Worldwide miała podpisane kontrakty z następującymi klientami: GSK, Procter&Gamble, PLL LOT, mBank, Orlen, Ferrero, Pfizer i Volvo.

W ostatnim czasie agencji udało się utrzymać obsługę reklamową mBanku, dla którego będzie pracować razem z agencją Energy BBDO.

Globalnie agencja straciła wiosną br. obsługę marki Duracell – na rzecz Wunderman Thompson.

Jedynym właścicielem spółki jest Grey Holding CE.

W styczniu br.  Anna Pańczyk awansowała na stanowisko CEO agencji Grey London, w Polsce zastąpił ją jako creative chairman Jakub Korolczuk.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grey Worldwide Warszawa: 396 tys. zł straty przy spadku przychodów do 24,4 mln zł, 6 osób mniej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szary wiruje pyl
Jak był Baran było 2.5M zysku. A za taki wynik to Niezgoda poleciał ale nie do Londynu
3 0
odpowiedź