SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GroupM: solidny wzrost wydatków na reklamy

W bieżącym roku światowe wydatki na reklamę wyniosą 479 miliardów dolarów.

GroupM: solidny wzrost wydatków na reklamy

Oznacza to wzrost o 6,8 procenta w porównaniu z rokiem ubiegłym, wobec 6-procentowego wzrostu w latach 2006 - 2007 - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na prognozę firmy badawczej GroupM. Najbardziej do wzrostu przyczynią się telewizja i internet.

Biorąc pod uwagę poszczególne regiony, reklamodawcy najwięcej pieniędzy (180,96 miliarda dolarów) wydadzą w obecnym roku w Ameryce Północnej. Następne pod tym względem będą Europa Zachodnia (127,17 mlod USD) oraz region Azji i Pacyfiku (114,83 mld USD).

Połowa nowych inwestycji reklamowych w bieżącym roku zostanie przeznaczona na telewizję, a drugi pod tym względem będzie internet, gdzie trafi 28 procent środków z tegorocznych budżetów.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GroupM: solidny wzrost wydatków na reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl